حجت الاسلام و المسلمین سید علی خمینی:
نوه گرامی امام خمینی گفت: اگر آرمان فلسطین مسأله ى اصلى مسلمین باقى مى ماند شاهد پیدایش داعش نبودیم.
کد خبر: ۴۵۸۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱ 13 July 2017

اگر آرمان فلسطین مسأله اصلى مسلمین مى ماند شاهد پیدایش داعش نبودیم/ در کارهاى تبلیغى و ترویجى کم کار و گرفتار تکراریم

به گزارش تابناک آذربایجان غربی و به نقل ازجماران، حجت الاسلام و المسلمین سید على خمینى در دیدار با اعضاى جمعیت دفاع از ملت فلسطین (واحد آذربایجان غربى) با اشاره به علل مطرح شدن مسأله ى فلسطین توسط امام راحل و سایر اندیشمندان اسلامى گفت: به خاطر وجود حداقل سه جهت مسأله ى فلسطین در میان ملتهاى اسلامى رواج پیدا کرد.

یادگار امام مسأله ى ظلم، مسأله ى اسلام و مسأله ى وحدت اسلامى را سه عامل اصلى براى مطرح شدن و مطرح ماندن مسأله ى فلسطین در میان جوامع بشرى و اسلامى دانست و با اشاره به مسأله ى وحدت اسلامى گفت: اگر آرمان فلسطین مسأله ى اصلى مسلمین باقى مى ماند شاهد پیدایش داعش نبودیم. 

حجت الاسلام و المسلمین سید على خمینى در بخش دوم سخنان خود به لزوم پى گیرى مسأله ى فلسطین پرداخت و گفت: پى گیرى این مسأله انسانى، اسلامى، مطابق با موازین حقوق بشر، سودمند، ساکت کننده مخالفین جمهورى اسلامى در جدل هاى بین المللى، نمایان گر تزلزل اندیشه ى صهیونیزم، نمایان گر میزان صداقت دولتهاى مستکبر در ادعاهاى گوش خراش اخلاق گرایى و پایدارى به اخلاق و حقوق بشر است. 

نوه گرامی امام خمینی در بخش سوم سخنان خود به مخالفین طرح مسأله ى فلسطین پرداخت و گفت: داعش و اندیشه هاى تکفیرى، صهیونیسم و اندیشه هاى ضد اسلامى و بى خبران از نظم جهان و بازار سود و زیان مادى سه گروهى هستند که نمى خواهند مسأله ى فلسطین مسأله ى اول جهان اسلام شود و متاسفانه توانسته اند تا حدودى موفق شوند.

سید على خمینى در آخرین بخش از سخنانش ضمن انتقاد نهادهاى تبلیغاتى نظام گفت: از نهادهاى فرهنگى و تبلیغاتى نظام گله مندیم چراکه مسأله ى فلسطین تقریبا منحصر در هفته ى آخر منتهى به روز قدس شده است و اگر همینطور پیش رویم ممکن است روزى روز قدس هم کمرنگ شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید على خمینى افزود: مخالفین این ایده در طول سال کار مى کنند اما ما دست روى دست مى گذاریم و در جهات تبلیغى و ترویجى و رسانه اى کم کار و گرفتار تکراریم.

نوه گرامی امام خمینی در پایان سخنانش ضمن تقدیر از فعالیتهاى جمعیت دفاع از ملت فلسطین از نقش ارزنده و تاثیرگذار سرکار خانم مصطفوى تقدیر کرد و گفت: به حق تلاشهاى عالمانه و مجدانه سرکار خانم دکتر مصطفوى جاى تقدیر دارد و از خداوند مى خواهیم که بر توفیقات ایشان بیافزاید و نیز انشالله همه کسانى که براى فلسطین تلاش مى کنند مأجور خواهند بود. 

در ابتداى جلسه اعضاى شوراى اجرایى جمعیت دفاع از ملت فلسطین گزارشى از روند فعالیتهایشان ارائه دادند و از سید على خمینى جهت سفر به ارومیه دعوت کردند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار