فرمانده سپاه سلماس گفت: برگزاری رزمایش‌ها و مانورها نمایش اقتدار و آمادگی بسیج و آمادگی مقابله باطمع ورزی های دشمنان انقلاب و نظام اسلامی است.
کد خبر: ۴۵۸۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳ 12 July 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی ؛سرهنگ علیرضا مدنی فرمانده سپاه شهرستان سلماس در گفتگو با خبرنگار تابناک آذربایجان غربی در سلماس  با اشاره به رزمایش گردانهای بیت المقدس و لزوم آمادگی همه جانبه بسیجیان و نمایش قدرت و اقتدار بسیج با اعلام این خبر افزود: این رزمایش با بکارگیری ۴ گردان بیت المقدس در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به محورهای رزمایش ادامه داد: این رزمایش با سه محور دفاع از کوی و برزن ، مقابله با اغتشاشات و عملیات امداد و نجات و با همکاری سایر نهاد ها و سازمان های ذیربط صورت خواهد پذیرفت.
سرهنگ مدنی ادامه داد: این رزمایش ها با هدف ایجاد و تثبیت امنیت پایدار در منطقه، دفاع همه جانبه و مستمر مردمی، نمایش اقتدار و آمادگی بسییجیان ، القاء احساس آرامش و امنیت به مردم شریف شهرستان و ایجاد وحدت و همدلی و هماهنگی بیشتر بین نیروهای عمل کننده بسیج و سایر ادارات و نهادها می باشد.
فرمانده سپاه سلماس با بیان اینکه بسیج در هرشرایطی قادر است در جهت مقابله با طمع ورزی های دشمنان این ملت و انقلاب گامهای اساسی بردارد افزود: رزمایش گردانهای بیت المقدس همزمان با سراسر استان آذربایجان غربی با بکارگیری چهار گردان در هفته جاری برگزار می شود .
لازم به توضیح است که رزمایش گردان های بیت المقدس شهرستان سلماس در قالب عملیات دفاع از کوی و برزن در داخل شهرهای سلماس و تازه شهر ، عملیات مقابله با اغتشاشات توسط گردان دوم بیت المقدس شهرستان و عملیات امداد و نجات توسط گردان چهارم با همکاری ادارات مربوطه در دهستان سیلاب در روزهای پنجشنبه و جمعه مورخه۲۲ و ۲۳ تیرماه سالجاری صورت خواهد پذیرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار