دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین در دیدار با اعضای هیات اجرایی دفتر استان آذربایجان غربی:
دکتر زهرا مصطفوی در دیدار با اعضای هیات اجرایی استان آذربایجان غربی گفت برای تبیین حقیقت آنچه که در فلسطین می گذرد باید از همه ظرفیت های حوزه های تبلیغی همانند هنر، سینما و رسانه استفاده نمود.
کد خبر: ۴۵۸۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹ 12 July 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:عضای هیات اجرایی دفتر جمعیت دفاع از ملت فلسطین در استان آذربایجان غربی (ارومیه) با دکتر زهرا مصطفوی رئیس و دبیرکل این جمعیت صبح امروز دیدار و گفتگو کردند.

 

 

 بر اساس این گزارش در ابتدای این نشست «حمید منصور فر» گزارشی از فعالیت های دفتر جمعیت دفاع از ملت فلسطین در استان آذربایجان غربی (ارومیه) به خصوص روز قدس امسال ارائه داد و سپس سایر اعضای هیات اجرایی این دفتر به تبادل نظر در خصوص راهکارهای حمایت هر چه بهتر از قضیه فلسطین در سطح استان آذربایجان غربی پرداختند.

 

 

همچنین در این دیدار «مهدی شکیبایی» قائم مقام جمعیت دفاع از ملت فلسطین بر تشریک مساعی همه نهادها و ارگان های مختلف با دفتر جمعیت دفاع از ملت فلسطین در استان آذربایجان غربی تاکید نمود و گفت: یکی از مهمترین وظایف جمعیت در سطح استان های کشور تجمیع همه ظرفیت های ارگان ها، نهادهای دولتی و غیر دولتی و سازمان های مردم نهاد فعال در قضیه حمایت از مسئله فلسطین و آگاه نمودن مردم از پشت پرده تاسیس و شکل گیری رژیم نامشروع صهیونیستی در منطقه است.  

 

 

گفتنی است در ادامه این نشست «دکتر زهرا مصطفوی» رئیس و دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین در این دیدار با اشاره به فرهنگ سازی حمایت از مسئله فلسطین در استان آذربایجان غربی تاکید کرد و تصریح نمود که برای تبیین حقیقت آنچه که در فلسطین می گذرد باید از همه ظرفیت های حوزه های تبلیغی همانند هنر سینما و رسانه استفاده نمود.

 

شایان ذکر است در این دیدار  حمید غلامی خالط آباد، کمال باقر زاده، رضا عبدالهی درشگی و یوسف پیر بداقی اعضای هیات اجرایی جمعیت دفاع از ملت فلسطین استان آذربایجان غربی حاضر بوده و به ارائه نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار