حمید صداقت پیشه:
بعد از انتخابات و پیروزی دکتر روحانی سهم خواهی های “مجاهدین روز شنبه” شروع شده است و ما نمی توانیم به این موضوع بی تفاوت باشیم.
کد خبر: ۴۵۷۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵ 11 July 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی، و به نقل از صدای اصلاحات، جلسه فعالین ارشد ستادهای مرکزی دکتر روحانی در آذربایجان غربی در ارومیه برگزار شد.
حمید صداقت پیشه، رئیس ستاد مرکزی دکتر روحانی در آذربایجان غربی در این جلسه با بیان اینکه این جلسه به منظور تجدید دیدار دوباره ببین فعالین ستاد مرکزی برگزار شده است؛ گفت: باید این دیدارها را غنیمت بشمریم و با حفظ اتحاد بتوانیم یک خط مشی و راهبرد برای اصلاحات در آذربایجان غربی تا انتخابات آینده مجلس و ریاست جمهوری تدوین کنیم. این خط مشی روشن نیز باید به نسل های بعد منتقل شود.
وی افزود: بعد از انتخابات و پیروزی دکتر روحانی سهم خواهی های "مجاهدین روز شنبه” شروع شده است و ما نمی توانیم به این موضوع بی تفاوت باشیم.
رئیس ستاد مرکزی دکتر روحانی در آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: در بیشتر شهرهای بزرگ، اصلاح طلبان توانستند اکثریت قاطع کرسی های شورای شهر را کسب کنند اما در ارومیه هیچ لیستی از شورای شورای سیاست گذاری که ریاست آن بر عهده آقای خورشیدی بود، ارائه نشد که باید بررسی و دلایل آن برای افکار عمومی توضیح داده شود.
در ادامه این جلسه، حاضرین به بیان نکته نظرات خود درباره وضعیت و شرایط روز استان پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار