دقیقه 83 و از روی ضربه آزاد کاوه رضایی موفق شد فقط یکی از گل ها را جبران کند و بازی با همان نتیجه6-1 به پایان رسید.
کد خبر: ۴۳۲۶۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۳ 30 May 2017

استقلال با نتیجه ای بسیار بد از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد.

به گزارش عصرایران ، استقلال نماینده ایران که در دیدار یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل العین بازی می کرد با نتیجه 6-1 شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

استقلال در شرایطی به زمین مسابقه آمد که دفاعی ترین ترکیب خود در سال جاری را به کار گرفته بود. ترکیبی شامل 5 دفاع مرکزی و 3 دفاع کناری. این ترکیب ازهمان دقایق ابتدایی بازی توپ و زمین را در اختیار حریف قرار داد.

العین امارات 6 - 1 استقلال / تراژدی تلخ در العین

آبی ها که در این بازی امید ابراهیمی را به دلیل مصدومیت و امید نورافکن را به دلیل همراهی تیم ملی جوانان نداشتند و همچنان فرشید اسماعیلی هم غایبشان بود در دقیقه 26 بازی با مصدومیت باقری هم مواجه شدند. غیبت این هافبک دفاعی اما حسابی به ضرر استقلال تمام شد و آبی ها که 26 دقیقه گل نخورده بودند از محل غیبت و تعویض باقری یک گل والی خوردند.

سفید پوشان استقلال هنوز خودشان را پیدا نکرده بودند که در دقیقه 32 گل دوم را دریافت کردند.کایو هم گل اول را زد و هم گل دوم . استقلال پس ازاین گل یک تعویض دیگر کرد. منصوریان که پس از مصدومیت باقری ، جابرانصاری را به جایش به زمین آورده بود این بار قربانی را بیرون کشید و محسن کریمی را به زمین فرستاد.نتیجه نیمه اول اما همان بود 2-0 برای العین

آبی های تهران هنوز این فرصت را داشتند که با زدن یک گل نتیجه بازی را عوض کنند اما با شروع نیمه دوم العین قدمی عقب نگذاشته بود. آمار عجیب مسابقه البته به خاطر شوت به دروازه بود. دقیقه 46 بازی استقلال اولین ضربه به دروازه اش را زد و آمار 12-1 به نفع العین شد. رحمتی که در نیمه اول دو توپ خوب را گرفته بود در نیمه دوم نمایش درخشانی نداشت.

گل سوم العین حاصل اشتباه اوو پادوانی بود کاپیتان استقلال برای قطع توپ بیرون آمد اما ناهماهنگی اش با پادوانی سبب شد مدافع استقلال ضربه سر رابزند و توپ مقابل مهاجم العین بیافتد و دروازه خالی ؛3-0 .

استقلال پس ازاین گل بسیار از هم پاشیده بازی کرد حملات بی نظم استقلال عملا فرصتی بود برای حملات منظم العینی ها . آنها از دقیقه 57 یعنی 8 دقیقه پس از گل سوم . و در فاصله کمتر از 10 دقیقه 3 بار دیگر دروازه استقلال را باز کردند. گل هایی که روی شوت بودند و عملا نمی شد از عملکرد رحمتی دفاع کرد. دروازه بان 6 گله استقلال البته در این بازی 5 سیو داشت تا مشخص شود تاکتیک آبی ها اشکال های اساسی داشته است.

دقیقه 83 و از روی ضربه آزاد کاوه رضایی موفق شد فقط یکی از گل ها را جبران کند و بازی با همان نتیجه6-1 به پایان رسید. استقلال که در بازی رفت 1-0 پیروز شده بود و در این بازی نیاز به گل نخوردن داشت 6 گل خورد ودر مجموع با نتیجه 6-2 از دور مسابقات کنار رفت و العین به جمع 8 تیم نهایی رسید استقلال با نتیجه دیدار رفت پرشانس ترین تیم ایرانی برای صعود به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اسیا بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار