رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت پلدشت گفت: یک هزار و 165 واحد صنفی در این شهرستان فعالیت می کند که در اردیبهشت سال جاری 285 مورد نظارت و بازرسی از این صنوف انجام شد.
کد خبر: ۴۳۲۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰ 29 May 2017
به گزارش تابناک اذربایجان غربی:یوسف هاشمی  افزود: از این تعداد بازرسی 6 فقره پرونده منجر به تخلف به ارزش پنج میلیون و 356 هزار و 800 ریال کشف شده است.
وی ادامه داد: اردیبهشت ماه سال جاری، هشت هزار و 754 نخ انواع سیگار قاچاق خارجی به ارزش 2 میلیون و 626 هزار و 200 ریال در این شهرستان کشف و ضبط شد.
وی ادامه دا: 76 مورد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی به ارزش 43 میلیون و 821 هزار ریال از دیگر کشفیات این سازمان است که پس از تکمیل پرونده به تعزیرات حکومتی ارسال شد.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت پلدشت با بیان اینکه میزان کشفیات و تخلفات نسبت به مدت مشابه سال قبل 15 درصد کاهش داشته است، اظهار کرد: بیشتر تخلفات ناشی از درج نکردن قیمت، صادر نکردن فاکتور و گرانفروشی بوده است.
هاشمی ادامه داد: در این مدت 11 مورد پروانه کسب صنفی جدید صادر و 75 مورد آموزش به صنوف و صدور اخطار به واحدهای بدون پروانه کسب انجام شده است.
وی بیان کرد: صدور 55 مورد کارت پیله وری، تایید 15 فقره کارت مرز نشینی، تمدید 72 جلد صدور ثبت آماری صادرات از دیگر اقدامات ما در این مدت بوده است.
به گزارش ایرنا حدود 81 هزار واحد صنفی در اذربایجان غربی فعال بوده که حدود 20 هزار واحد از آنها در شهرستان ارومیه مستقر است.
در دولت یازدهم 890 هزار و 768 فقره بازرسی صنفی در این استان انجام و 44 هزار و 348 پرونده در این خصوص تشکیل شده است.
شهرستان پلدشت در شرق شهرستان ماکو در شمال استان آذربایجان‌غربی، در کرانة جنوبی رود ارس قرار دارد و مشتمل بر دهستانهای چایباسار شرقی، زنگبار، گِچْلَرات شرقی و گچلرات غربی، 72 آبادی و شهر پلدشت است.
منبع/ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار