با اظهارات این نماینده حقوقی در زمینه جابجایی اسناد این موسسه مالی از طریق سوء‌استفاده از موقعیت شغلی توسط یکی از کارمندان همان موسسه، مأموران پلیس آگاهی نکا موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
کد خبر: ۴۳۱۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۶ 29 May 2017
بنابر اعلام فرمانده انتظامی نکا اختلاس میلیاردی در یکی از موسسات این شهرستان کشف شد که می‌توان این سطح از اختلاس در این شهرستان را به نوعی بی‌سابقه خواند.
 سرهنگ هادی نصیری در گفت‌و‌گو با پیک نکا با تأیید این خبر و با اشاره به عملکرد موفق نیروی انتظامی نکا در کشف جرائم مختلف در سطح شهرستان، اظهار کرد: موضوع این پرونده نیز ابتدا از سوی نماینده حقوقی یکی از موسسات مالی با مأموران پلیس شهرستان در میان گذاشته شد.
 
وی افزود: با اظهارات این نماینده حقوقی در زمینه جابجایی اسناد این موسسه مالی از طریق سوء‌استفاده از موقعیت شغلی توسط یکی از کارمندان همان موسسه، مأموران پلیس آگاهی نکا موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
 
فرمانده انتظامی نکا با اشاره به پیگیری دقیق و بررسی هرچه بیشتر موضوع از سوی مأموران پلیس آگاهی شهرستان در این زمینه، خاطرنشان کرد: پس از تحقیقات و اقدامات پلیسی در این موضوع متهم پرونده دستگیر و مورد بازجویی‌های فنی و پلیسی قرار گرفت.
 
نصیری در پایان گفت: در بازجویی‌های صورت گرفته، متهم پرونده به جابجایی حساب‌ها، جعل اسناد و کلاهبرداری از موسسه مورد بررسی اعتراف کرد که با محرز شدن کلاهبرداری به ارزش 27 میلیارد و 600 میلیون ریال با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار