رئیس ستاد عتابت عالیات آذربایجان غربی:
رئیس ستاد عتابت عالیات آذربایجان غربی گفت: آذربایجان غربی در 12 سال گذشته برای جذب کمک‌های مردمی درراستای بازسازی و توسعه‌ عتبات عالیات بسیار ضعیف عمل کرده‌‌ است.
کد خبر: ۴۳۱۵۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶ 28 May 2017
به گزارش تابناك آذربايجان غربي:سید حسن حسینی ظهر امروز در آئین دیدار با خبرنگاران و مدیر خبرگزاری فارس آذربایجان غربی که در محل دفتر این خبرگزاری برگزار شد، اظهار داشت: متأسفانه عملکرد آذربایجان غربی در طول 12 سال گذشته پیرامون جذب کمک‌های مردمی برای بازسازی و توسعه‌ عتبات عالیات قابل قبول نبوده‌است، که در این بین مسئولان و دولتمردان نیز کوتاهی کرده‌اند.

وی افزود: رتبه‌ آذربایجان غربی در کشور از بین 31 استان، 31 یعنی آخرین رتبه در کشور می‌باشد که این امر نشان از عدم فرهنگ سازی مناسب و آگاهی ندادن درست به مردم جهت این امر می‌باشد که باید در این زمینه به طور جد تلاش کنیم، طی یکسال اخیر اقداماتی برای بسط دادن فرهنگ کمک رسانی به عتبات عالیات انجام شده که 12 ستاد عتبات عالیات در شهرستان‌های استان راه‌اندازی شده‌ است و در هر شهرستان فرمانده سپاه شهرستان، امام جمعه، فرماندار و رئیس ستاد عتبات عالیات از اعضای شورای ستاد عتبات عالیات می‌باشند. 

حسینی خاطرنشان کرد: البته حضور بانوان در یک سال اخیر بسیار پررنگ بوده‌ است، به طوری که کمیته بانوان 110 متر مربع مبلغ به ارزش 330 میلیون تومان را برای توسعه عتبات عالیات متقبل شده‌اند، همچنین از بین شهرهای استان، چالدران اولین شهر تکاب و قره ضیاءالدین نیز جزء فعال‌ترین شهرستان‌ها برای کمک به عتبات عالیات بوده‌اند.

وی به فراخوان عمومی پذیرش موکب برای راهپیمایی اربعین اشاره کرد: برای راهپیمایی عظیم اربعین فراخوان عمومی توسط ستاد عتبات عالیات جهت پذیرش موکب در مسیر راهپیمایی اربعین صورت می‌گیرد و علاقه‌مندان برای شرکت و خدمت رسانی به زائران می‌توانند ثبت نام به عمل آورند.

منبع/فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار