فرمانده مرزبانی ناجا:
فرمانده مرزبانی ناجا گفت: عاملان شهادت مرزبانان غیور ارومیه با پاسخ دندان شکن مواجه می شوند و پاسخ این عمل خود را خواهند دید.
کد خبر: ۴۳۱۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱ 28 May 2017
به گزارش تابناك آذربايجان غربي:سردار قاسم رضایی روز یکشنبه در مراسم تشییع پیکر پاک شهدای مرزبانی ارومیه با اشاره به اینکه مرزبانان غیور ایران اسلامی برای برقراری امنیت پایدار جان خود را تقدیم می کنند، افزود: شهدای مرزبانی جزء شهدای مدافعان حرم جمهوری اسلامی و ولایت فقیه هستند.
وی اضافه کرد: پیام شهدای مرزبانان ایران اسلامی در جامعه بصیرت است و ما باید با اقتدا به این شهدا، بصیرتمان را هر روز افزایش دهیم.
وی اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی هر روز توطئه هایی بر علیه جمهوری اسلامی ایران ترتیب می دهند ولی با تلاش جان برکفان نیروهای مسلح به تبعیت از مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا همه این توطئه ها خنثی می شود.
فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اینکه ایران اسلامی در منطقه پرتلاطم، امنیت بی نظیری دارد، ادامه داد: در اوایل انقلاب اسلامی منطقه شمال غرب کشور جولانگاهی برای اشرار بود ولی به برکت خون شهدای انقلاب اسلامی امروز امن ترین کشور در خاورمیانه هستیم.
به گزارش ایرنا، در درگیری عصر روز گذشته /شنبه/ مرزبانان هنگ مرزی ارومیه با اشرار، سرهنگ دوم محمدرضا فیروزی /اهل میاندوآب/ و استوار دوم جواد فرحی /اهل بناب/ به شهادت رسیدند و استوار دوم رضا نعمتی و سرباز وظیفه حسین قهرمانی نیز مجروح شدند.
به گزارش ایرنا مرزهای مشترک ایران و ترکیه با 550 کیلومتر طول در آذربایجان غربی قرار دارد که 150 کیلومتر آن در شهرستان ارومیه واقع است.
منبع/ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار