مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه:
مدیر منطقه ارومیه گفت: دستگاه سوخت‌یاب می‌تواند هرگونه فرآورده نفتی جاسازی شده در کف و یا سقف کامیون را از فاصله سه متری تا 300 متری را شناسایی نماید.
کد خبر: ۴۳۱۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۵ 27 May 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:

به منظور کنترل‌های سیستمی و الکترونیکی در راستای مبارزه با قاچاق فرآورده‌های نفتی در جایگاههای مرزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه جدیدترین دستگاه سوخت‌یاب الکترونیکی بکار گرفته می‌شود.

احمد مجرد امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در ارومیه گفت: این اقدام و دستاورد مهم در راستای ارتقای سلامت اداری کارکنان عملیاتی و از سوء استفاده  احتمالی به میزان زیادی می‌کاهد وی گفت دستگاه ساخته شده کاملا تولید داخل بوده و توسط یکی از شرکتهای دانش بنیان استان آذربایجان‌غربی طراحی، ثبت اختراع و ساخته شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه افزود: این دستگاه از 15 اردیبهشت سالجاری در کنترل فروش مرزی جایگاه سرو بکار گرفته شده است و می‌تواند هرگونه فرآورده نفتی جاسازی شده در کف و یا سقف کامیون را از فاصله سه متری تا 300 متری را شناسایی نماید همچنین این دستگاه می‌تواند از پشت هرگونه موانع  و هرگونه حایل در داخل باک مقدار سوخت را شناسایی و در کمتر از 5 ثانیه به کاربر اعلام نماید.

این مقام مسئول ضمن اشاره به جزئیات فنی این دستگاه خاطرنشان ساخت دستگاه سوخت یاب با ایجاد میدان الکترونیکی و خاصیت دوقطبی می‌تواند بسته به نیاز کاربر از یک لیتر تا 1000 لیتر و بیشتر را شناسایی کند.

مدیر منطقه ارومیه اظهار امیدواری کرد: بزودی این دستگاه در کلیه مرزهای تحت پوشش منطقه اعم از بازرگان، رازی و پلدشت نیز بکار گرفته خواهد شد.

منبع/فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار