فرمانده انتظامی:
فرمانده انتظامی خوی گفت: 10 کیلوگرم مواد مخدر از وع حشیش در این شهرستان کشف و یک نفر متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد. شد.
کد خبر: ۴۳۰۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵ 27 May 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:سرهنگ بیت الله پاشایی   افزود: ماموران مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با خبر شدند که فردی قصد دارد تا مقادیر مواد مخدر از طریق یک دستگاه اتوبوس مسافربری را جابجا کند و موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی اضافه کرد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی نامحسوس و تحقیقات لازم موفق شدند تا اتوبوس را در محور خوی به ماکو شناسایی کرده و در بازرسی از اتوبوس مذکور مقدار 10 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش که توسط یکی از مسافران در یک ساک دستی جاسازی شده بود را کشف و ضبط کنند.
وی اضافه کرد: پدیده شوم مواد مخدر بدون مشارکت مردم از میان برداشته نمی شود و همکاری مردم با پلیس می تواند در این امر موثر باشد.
به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری ها و بد اخلاقی های اجتماعی و کاهش تصادف ها از اولویت های پنج گانه انتظامی این استان در سال جاری است.
سال گذشته بیش از 2 هزار و 651 عملیات منجر به کشف انواع کالاهای قاچاق در این استان انجام شده که حدود 17 درصد بیشتر از مدت مشابه سال 94 بوده و 28شبکه قاچاق کالا شناسایی و متلاشی شده است.
منبع/ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار