همزمان با ماه مبارک رمضان صورت می گیرد؛
همزمان با ماه ضیافت الهی برنامه های مختلفی برای جامعه هدف بهزیستی در آذربایجان غربی اجرا می شود.
کد خبر: ۴۲۹۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱ 24 May 2017
به گزارش تابناك آذربايجان غربي:مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به اجرای دقیق و باشکوه برنامه های این ماه اظهارداشت: به منظور بهره مندی جامعه هدف و کارکنان بهزیستی از فیوضات این ماه عزیز برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی تدارک دیده شده است.

دکتر سعید فریور یکی از برنامه های شاخص این ماه مبارک را دیدار از خانواده های تحت پوشش با حضور مدیران دستگاههای اجرایی در قالب طرح ضیافت الهی برشمرد و گفت: برای این برنامه هماهنگی های لازم با مدیران دستگاههای اجرایی انجام یافته تا در این ماه با حضور در منزل تعدادی از نیازمندان بتوانیم گرهی هرچند کوچک از مشکلاتشان را باز کنیم.

فریور با تقدیر از مشارکت مدیران دستگاههای اجرایی، وجود گرانبهای خیرین را نعمتی ارزشمند دانست و افزود: در این ماه مبارک خیرین مشارکت فعالانه ای دارند و این حضور گرم مایه دلگرمی است.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی برگزاری مراسمات افطاری،فرهنگسازی برای مشارکت مردم در امور خیرخواهانه،اجرای برنامه های قرآنی ویژه جامعه هدف و کارکنان را از دیگر فعالیتهای پیش بینی شده دانست و خاطرنشان کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی ارزنده برای فرهنگسازی امور خیر و یاری رساندن به نیازمندان است

منبع/باشگاه خبرنگاران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار