نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: شرکت در انتخابات یک وظیفه ملی و همگانی بوده و اقتدار کشور و امنیت نظام در گرو حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای است.
کد خبر: ۴۲۶۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶ 19 May 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی قریشی همزمان با روز برگزاری انتخابات در خطبه های نماز جمعه این شهرستان افزود: دشمنان در حال رصد انتخابات ایران هستند و مردم با حضور پرشور در این حماسه ملی نشان می دهند که پای آرمان های امام (ره) و رهبری ایستاده اند و ذره ای عقب نشینی نمی کنند.
وی با تاکید بر اینکه در سایه حضور حداکثری مردم، نامزدهای اصلح در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا انتخاب می شود، اضافه کرد: عمل صالح، تعیین کننده معیار گزینش داوطلبان است و مردم باید به این معیار توجه کنند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به اینکه خادمان مردم، موهبت خداوند را به دست می آورند، اظهار کرد: داوطلبی که در انتخابات پیروز می شود، باید شکرگزار خداوند باشد که لیاقت خدمت به مردم را پیدا کرده و نامزدی که رای نیاورده نیز باید شکرگزاری کند که تقدیر الهی نصیب اش شده و بار سنگینی از دوش وی برداشته شده است.
وی با تاکید بر اینکه همه ما باید نتایج انتخابات را بپذیریم، ادامه داد: اگر کسانی غیر از این عمل کنند، دنباله رو تفکر دشمنان نظام هستند و بر خلاف دستورات الهی عمل می کنند.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی با بیان اینکه مسئله سفر حج تمتع توسط مسئولان نظام حل شده است، افزود: عده ای قصد دارند تا با تبلیغات علیه فاجعه منا مردم را از رفتن به این سفر معنوی بازدارند ولی باید بدانیم که مسئله حج یک مسئله واجب شرعی بوده و هر کسی توان دارد باید به این سفر اعزام شود.
وی با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان افزود: ماه بندگی خداوند متعال و ماه پرهیز از حرام و گناه پیش رو است و باید در این ماه اعمالی انجام دهیم که ما را به خداوند متعال نزدیک تر کند.
به گزارش ایرنا، نماز جمعه این هفته به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی و با حضور خیل عظیم مردم مومن و نمازگزار ارومیه در مصلی امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد.
در حاشیه نماز جمعه این هفته صندوق‌های رای گیری برای نمازگزاران و شرکت کنندگان در انتخابات تدارک دیده شده بود.
منبع/ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار