رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی هشدار داد:
رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی گفت: برابر قانون انتشار برگه رای در رسانه ها خلاف قانون است.
کد خبر: ۴۲۶۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷ 19 May 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:علیرضا رادفر صبح سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به حضور پرشور مردم در اولین ساعات شروع رای گیری افزود: طبق گزارشات اعلامی از شهرستان ها انتظار می رود شاهد مشارکت حداکثری و برگزاری یک انتخابات پرشور باشیم.

وی ادامه داد: تعداد دو هزار و ۶۱۴ شعبه اخذ رای در استان سازماندهی شده که از این تعداد یک هزار و ۷۳۲ شعبه ثابت و ۸۹۳ شعبه به صورت سیار در اختیار مردم استان است.

رادفر گفت: تعداد دو میلیون و ۳۴۰ هزار نفر در استان واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند که از این تعداد ۶۱ هزار و ۸۰۰ نفر رای اولی هستند.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی گفت: به همراه داشتن شناسنامه الزامی بوده ولی در صورتی که افراد  کارت ملی به همراه نداشته باشد باید شماره ملی خود را به خاطر داشته باشند.

وی اظهار کرد: انتخابات شورا در شهرهای خوی، سلماس، میاندوآب، بوکان، مهاباد، نقده و پیرانشهر به صورت تمام الکترونیکی برگزار می شود که باید کد ملی کاندید مورد نظر را از قبل بدانند.

رادفر ساعت معین شده برای انتخابات شورا را ۸ ساعت و برای ریاست جمهوری ۱۰ اعلام کرد و افزود: با توجه به حضور پرشور مردم در ساعات اولیه پیش بینی می شود این زمان تمدید شود.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی در خصوص پیش بینی مشارکت مردم استان در این دوره از انتخابات عنوان کرد: در این دوره پیش بینی بیش از ۶۵ درصدی مردم استان را در پای صندوق های رای داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار