رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی گفت: محتوای برگ رای محرمانه بوده و انتشار تصویر آن در رسانه ها و شبکه های اجتماعی خلاف قانون است.
کد خبر: ۴۲۶۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳ 19 May 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:علیرضا رادفر روز جمعه با حضور در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از مردم می خواهیم تا به قانون تمکین کرده و از انتشار تصویر رای خود خودداری کنند.

وی از عموم مردم خواست تا نام کامل و کد نامزد انتخاباتی مورد نظر را در برگه رای درج کنند.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات مکانیزه در هفت شهرستان آذربایجان غربی، اظهار کرد: انتخابات شوراها در شهرهای سلماس، نقده، پیرانشهر، خوی، مهاباد، میاندوآب و بوکان به صورت مکانیزه برگزار می شود.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به حضور پر شور مردم در پای صندوق های رای، گفت: با توجه به شرایط موجود پیش بینی می شود در آذربایجان غربی بالای 65 درصد مشارکت داشته باشیم.

وی با بیان اینکه 2 هزار و 616 شعبه اخذ رای برای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر ارومیه و دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در آذربایجان غربی فعال است، افزود: از این تعداد یکهزار و 723 شعبه اخذ رای ثابت و 893 شعبه نیز به صورت سیار در خدمت مردم خواهد بود.

رادفر با اعلام اینکه در آذربایجان غربی 2 میلیون و 340 هزار واجد شرایط رای دادن هستند، گفت: در این دوره از انتخابات 61 هزار و 800 رای اولی خواهیم داشت.

وی از مردم خواست تا به هنگام رای دادن حتما شناسنامه و کد ملی خود را به همراه داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار