نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی با صدور پیامی از اقشار مختلف مردم برای شرکت در انتخابات دعوت کرد.
کد خبر: ۴۲۶۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱ 18 May 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:حجت‌الاسلام ‌سید مهدی قریشی نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه از مردم برای حضور پرشور در انتخابات دعوت به عمل آرود.

در این پیام آمده است:

باسمه تعالی
مردم شریف و بزرگوار استان آذربایجان غربی

در آستانه بزرگ‌ترین جشنواره حضور امت خداجویی قرار گرفته‌ایم که تا به امروز با پایمردی خود دنیا را به تماشا واداشته است. چهار دهه تجربه باهم بودن و باهم انتخاب کردن و باهم ایستادن را تمرین کرده‌ایم تا اسیر طعمه‌های دشمنان انقلاب نگردیم و کشور را با انتخاب خود به سمت قله‌های عزت و ماندگاری سوق دهیم. چهار دهه رسم اطاعت از ولی را آموخته‌ایم تا مبادا در گردنه‌های خطرناک دنیای پیچیده عصر رقص شیطانک‌ها از مسیر خارج نگردیم. چهار دهه نفس در نفس ندای نه سازش نه تسلیم سر داده‌ایم تا گرگ‌های پنجه تیز کرده دارایی هایمان را به یغما نبرند.

سال 1396 با تمام اتفاقات دو ماهه اول سال در روزهای پایانی اردیبهشت شاهد گام‌های استواری خواهد بود که در راه اعتلای میهن اسلامی برداشته می‌شوند قدم‌هایی که در پستوی خود نزدیکی به خداوند تبارک‌وتعالی را آذین دارند. هم‌زمانی انتخابات شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری فرصت دیگری است تا یک‌بار دیگر علاقه‌مندی خود به سرنوشت کشور خود را به نمایش بگذاریم.

در خصوص انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اینجانب معتقد هستم باید با در نظر گرفتن تخصص نامزدهای انتخاباتی و میزان تقید ایشان به آرمانهای انقلاب انتخاب نمود تا ان شاء ا... در آینده شاهد پیشرفت و آبادانی شهرها و روستاهای استانمان باشیم. در این عرصه بازیگران زیادی نقش‌آفرینی می‌کنند که باید با شناخت مأموریت‌های شوراهای اسلامی شهر و روستا خود را برای تلاشی مجاهدانه در راه زدودن چهره‌های ناکارآمدی در شهرها و روستاهای استان آماده نمایند. شما مردم عزیز نیز با شناختی که در طی روزهای گذشته به دست آورده‌اید تنها منافع فردی را در نظر نگیرید و منافع شهرها و روستاهایمان را نیز در نظر داشته باشید تا افرادی توانمند به این مجموعه‌ها راه یابند.

درباره انتخابات ریاست جمهوری که از حساسیت به مراتب بالاتری در سطح بین‌الملل و داخلی برخوردار است باید توانمندی نامزدها را در نظر گرفت و انقلابی‌ترین، مردمی‌ترین و دردآشناترین نامزد را انتخاب کنیم تا ان شاء ا... شاهد تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی به‌ویژه در مسائل اقتصادی باشیم.

عرصه انتخابات در استان آذربایجان غربی در هر دو بخش ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی باید به نماد وحدت و همبستگی تبدیل گردد.رقابت‌های انتخاباتی محفلی برای طرح دیدگاه‌ها و نظرات مختلف پیرامون اداره کشور و شهرها و روستاها بود که تمام شده و اکنون باید خاضعانه تسلیم آرای بیرون آمده از صندوق باشیم و مبادا منافع شخصی و گروهی خود را بر منافع گروهی ترجیح دهیم.

اینجانب به نوبه خود از همه مردم بزرگوار استان آذربایجان غربی اعم از کرد و ترک می‌خواهم با بینش عمیق انقلابی در پای صندوق‌های رأی حاضر گردند. در پایان برای تک تک هم استانیهای عزیزم آرزوی سلامتی و بهروزی را دارم.

والسلام علیکم و رحمت ا... و برکاته
سید مهدی قریشی
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ارومیه
منبع/خبر فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار