امام جمعه خوی:
امام جمعه خوی با بیان اینکه نامزدهای انتخابات از خطوط قرمز نظام عبور نکنند، گفت: آمریکا به‌دنبال تکرار فتنه دیگردر قالب شعار‌های ضد ارزشی است.
کد خبر: ۴۲۵۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۴ 17 May 2017
به گزارش تابناك آذربايجان غربي:

حجت‌الاسلام سید رضی شکوری  با تاکید بر دقت در انتخاب و انتخاب فرد اصلح اظهار کرد: در سال‌های گذشته انتخابات مختلفی برگزار شده است که رهبر کبیر انقلاب و نیز رهبری توصیه‌های مهمی در این مورد فرموده‌‌اند که توسط رسانه‌ها بارها اعلام شده و باید همگان در انتخاب خود بر آن‌ها تکیه کنند و با حضور گسترده خود دشمنان را مایوس بکنند.

وی با اشاره به فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی بیان کرد: همه نامزد‌ها باید آگاه بوده و بدانند که در ایران اسلامی همگان پیرو مکتب اهل بیت بوده و نظام و انقلاب با همین فرهنگ به ثمر رسیده و سال‌ها با استکبار و عوامل آن‌ها درگیر بوده است.

امام جمعه خوی در پاسخ به سئوال تسنیم در مورد استفاده ابزاری از فتنه‌گران افزود: همه نامزد‌ها باید چارچوب‌های اخلاقی را رعایت کنند و در سخنرانی‌ها و مناظرات خود از خطوط قرمز عبور نکنند چرا که در گذشته این‌ها رخ داده است.

وی با انتقاد از عملکرد برخی نامزد‌ها تصریح کرد: برخی افراد به حدی مرزهای اخلاق را شکستند که رهبر انقلاب به صراحت گفت که گسل‌های اعتقادی، قومی و زبانی را تحریک نکنند و نیز فرمودند که این افراد دچار اشتباه محاسباتی شده‌اند.

شکوری گفت: نامزدها باید در وعده‌های خود دقت کنند چرا که در صورت عدم تحقق وعده‌های خود مردم را مایوس می‌کنند که اثرات سوئی در جامعه دارد و نیز در سخنرانی‌ها و فضای مجازی هم‌دیگر را تخریب نکنند.

وی اظهار کرد: مردم باید رفتار نامزد‌ها را در انتخابات زیر ذره‌بین قرار داده و به کسی رای دهند که اصلح باشد که در مسیر انقلاب و استکبار ستیز بوده و برای حل مشکلات کشور چشم به خارج از مرزها نداشته باشند و از همه مهم‌تر در مسیر و پیرو رهبری باشند چرا که در غیر آن حل مشکلات کشور میسر نیست.

امام جمعه خوی در پاسخ به سئوال تسنیم در مورد شعار برای فتنه گران در سفر روحانی به ارومیه و نیز اهانت به امام هشتم (ع) در ستاد روحانی در ایلام تصریح کرد: آمریکا به‌دنبال تکرار فتنه سال 88 به شکلی دیگر یعنی در باطن برخی شعارهای ضد ارزشی و ساختار‌شکنانه است که قطعا در این هدف خود موفق نمی‌شود.

وی افزود: همان‌هایی که در سال 88 یا کوچک‌ترین خواسته رهبر انقلاب یعنی جدا کردن صف خود از منافقین، سلطنت‌طلب‌ها و سایر ضد‌انقلاب بود که این کار ساده و راحت را انجام ندادند و امروز مسئولین نباید اجازه تکرار فتنه را داده و باید با مسئولین مربوطه و نیروهای امنیتی نباید اجازه بدهند که عده‌ای با این فتنه‌کری‌ها نظام را زیر سوال ببرند.

شکوری بیان کرد: نامزد‌ها هم باید مواضع خود را درباره فتنه‌گران و این فتنه‌گری‌ها مشخص کنند تا همگان بدانند که در این مسیر گام بر‌نمی‌دارند.

منبع/تسنيم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار