فرماندار پلدشت با اشاره به فعال بودن 116 صندوق رای گیری در شهرستان پلدشت گفت: 56 صندوق برای ریاست جمهوری و 60 صندوق برای انتخابات شوراهای شهر و روستا تدارک دیده شده است.
کد خبر: ۴۲۴۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵ 15 May 2017
به گزارش تابناك آذربايجان غربي:اکبر عبدالله نژاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد شعبه اخذ رای می تواند روند رای گیری را تسهیل و تسریع کرده و در راستای رفاه مردم منجر به کاهش صف های طولانی و معطلی شهروندان شود.
وی ادامه داد: سه سر بازرس، 56 بازرس و 890 نفر عوامل اجرایی در روند انتخابات شهرستان پلدشت همکاری می کنند.
وی افزود: رای مردم امانتی است که باید از آن صیانت شود و رای هر کسی یک امر محرمانه است که باید به آن احترام گذاشت.
فرماندار پلدشت بیان کرد: تمام عوامل برگزاری انتخابات در این شهرستان از آمادگی 100 درصدی برخوردار هستند و کلاس های آموزشی لازم در این زمینه در حال برگزاری است.
به گزارش ایرنا انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه /جمعه هفته جاری/ در سراسر کشور برگزار می شود.
پلدشت یکی از شهرهای آذربایجان غربی ایران است بر پایه سرشماری سال 1387، جمعیت این شهر 14 هزار نفر بوده است که به زبان ترکی آذری تکلم می کنند، شهرستان پلدشت در شرق شهرستان ماکو در شمال استان آذربایجان‌غربی، در کرانة جنوبی رود ارس قرار دارد و مشتمل بر دهستانهای چایباسارشرقی ، زنگبار، گِچْلَرات شرقی و گچلرات غربی ، 72 آبادی و شهر پلدشت است.
منبع/ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار