نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی نسبت به برخی سیاه نمایی ها علیه دولت هشدار داد و گفت: به روحانی رای می دهیم تا دوباره به گذشته برنگردیم.
کد خبر: ۴۲۴۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴ 15 May 2017
به گزارش تابناك آذربايجان غربي:سیدهادی بهادری روز دوشنبه با حضور در ستاد انتخاباتی یکی از نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه دولت روحانی در توسعه اقتصادی کشور موفق عمل کرده است، اظهار کرد: دولت روحانی توانست تورم 40 درصدی را تک رقمی کند و رشد اقتصادی منفی 6 را به مثبت 6 درصد برساند و مطمئن هستم مردم قدردان این خدمات خواهند بود.
وی افزود: همان هایی که در دولت گذشته اقتصاد کشور را فلج کردند، امروز ادعای توسعه اقتصادی دارند و رقیب انتخاباتی دکتر روحانی شده اند.
وی وعده افزایش یارانه را غیرعملی و عوام فریبانه توصیف کرد و گفت: مردم نمی خواهند یارانه 250 هزار تومان بگیرند و بنزین 10 هزار تومانی بزنند.
بهادری در رابطه با برجام اظهار کرد: دیپلمات های برجسته دولت روحانی که در راس آن محمدجواد ظریف حضور داشت، توانستند جایگاه بین المللی جمهوری اسلامی ایران را در عرصه جهانی ارتقاء دهند.
وی افزود: لغو قطعنامه های سازمان های جهانی علیه کشور از دستاوردهای تاریخی تیم دیپلماسی دولت روحانی است که باید در تاریخ ثبت شود.
نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت یازدهم به مطالبه های مردم آذربایجان توجه ویژه ای داشت، گفت: پیشرفت فیزیکی بالای طرح قطار ارومیه - مراغه، احیای دریاچه ارومیه و تدریس زبان مادری در دانشگاه ها از مطالبه های اساسی مردم ارومیه بود که توجه ویژه ای در دولت یازدهم به آنها شد.
بهادری در رابطه با انتخابات شورای اسلامی شهر ارومیه نیز اظهار کرد: عده ای از اعضای فعلی شورای اسلامی شهر ارومیه رد صلاحت شده بودند که در مرحله دوم احراز صلاحیت شدند؛ مردم نگرانند که این افراد چه پرونده ای داشتند که ابتدا رد صلاحیت شده و سپس چگونه تائید شدند.
وی ادامه داد: متاسفانه برخی از افراد، شهرداری ارومیه را با ستاد انتخاباتی اشتباه گرفته اند و از مردم می خواهم به کسانی رای دهند که فضای مدیریت شهری را سیاسی نکنند.
به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ایران همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین انتخابات میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی جمعه 29 اردیبهشت ماه 96 برگزار می شود.
منبع/ابرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار