میرسلیم گفت: این انتخابات تنها ٥ نامزد داشت زیرا جهانگیری فقط آمد تا وقت صحبت کردن روحانی را دوبرابر کند. او از اول میخواست ائتلاف کند و بنفع روحانی کنار برود.
کد خبر: ۴۲۴۱۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۰ 14 May 2017

سید مصطفی میرسلیم در جمع دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان با بیان اینکه، آخرین جمله سیاسی هاشمي این بود که ما از عهده مشکلات برنخواهیم آمد مگر اینکه به دولت و رئيس جمهور با رهبری یکپارجه باشند، گقت: من از این جمله مرحوم هاشمی تعجب کردم؛ اما فکر می‌کنم اگر او این جمله را در آن روز گفت ناشی از شفافیتی بود که در آن ایام پیدا کرده بود.

نامزد دوازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: ما در این 4 سال در حوزه اقتصاد و دانش، رتبه های زیادی از دست دادیم؛ بعنوان مثال سياست مهار تورم به قیمت کاهش سرمایه گذاری،‌ یک خطای علمی بود.

میر سلیم با اشاره به اینکه امروز 70 درصد کارگاههای تولیدی ما از کار افتاده اند و بسیاری از نخبگان و جوانان ما بدلیل پدیده بیکاری دچار یاس شدید شده اند، گفت:رئیس دولت گفت چاره حل مسائل کشور در این است که تحریم ها رابشکنیم تا آب خوردنمان هم حل شود. راه رفع تحریم ها هم از نظر آقايان این بود که بروند سراغ آمریکا و با آنها مذاکره کنند؛ البته رهبرانقلاب فرمود این مذاکرات با نرمش قهرمانانه باشد و همراه با خفت و خواری نباشد.

وی در ادامه گفت: ما در ایفای تعهدات برجام پیش‌دستی و خودشیرینی کردیم درحالی که باید موازنه را رعایت می‌کردیم؛‌ اما غربی‌ها فقط آن دسته از تعهداتشان را انجام دادند که بتوانند بازار مصرف ایران را تسخیر کنند.

میر سلیم گفت: اگر كسي وارد دولت من شد و خواست هم وزير باشد و هم كاسبي كند قطعا اخراجش مي كنم زيرا اطلاعات دولت براي مردم است نه كارمند دولت. 

وی در ادامه تاکید کرد: من نامزد حزب موتلفه اسلامي هستم و هيچگاه نگفتم بصورت مستقل مي خواهم وارد عرصه شوم. من از صحنه انتخابات كنار نخواهم رفت.

عضو حزب موتلفه اسلامی افزود:ما از هر گرايشي كه به انقلاب و قانون اساسي اعتقاد داشته باشد در دولتمان استفاده خواهيم كرد.

 میر سلیم با بیان اینکه  اين انتخابات تنها ٥ نامزد داشت زيرا جهانگيري فقط آمد تا وقت صحبت كردن روحاني را دوبرابر كند. او از اول ميخواست ائتلاف كند و بنفع روحاني كنار برود گفت:  البته صدا و سيما به ميزان معيني به كانديداها وقت داد اما جهانگيري از آنجايي كه فقط يك نامزد پوششي بود، درواقع وقت مردم را در اين انتخابات به ناحق گرفت.

نامزد دوازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما از دولت اعتبارات گرفتيم و خودروي دونيروي برقي را توليد كرديم اما خانم ابتكار بجاي اينكه تائيد كند تكذيب كرده است. ما بعد از سه سال كار، خودروي دونيروي برقي را در حياط رياست جمهوري برديم و رئيس جمهور هم سوارش شد اما آقايان رفتند و از ژاپن خودروي برقي وارد كردند. اينكه خانم ابتكار تكذيب ميكند چون اصلا نميداند ماجرا چه بوده است.

وی افزود: برنامه اصلي من اجراي همان ١٣٠٠ بند سياست هاي كلي ابلاغي رهبر انقلاب و قانون اساسي است و  اجازه نخواهم داد به اسم آزادي از آزادي سواستفاده كند. 

میر سلیم در پایان  گفت: شما در مقابل يك انتخاب حساس قرار گرفتيد و من هم نيامدم تكدي راي كنم اما از شما ميخواهم كه در انتخابتان دقت كرده و كاري نكنيد كه بعد از ٤ سال پشيمان شويد.
*باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار