اشغال سرزمين فلسطين و تاسيس رژيم صهيونيستي در آن؛ غير قانوني بوده و مرور زمان هرگز تغييري در وضعيت غير قانوني بودن اين رژيم ايجاد نمي كند.
کد خبر: ۴۲۳۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰ 14 May 2017


بيانيه جمعيت دفاع از ملت فلسطين استان آذربایجان غربی به مناسبت سالروز اشغال فلسطين( يوم النكبه)

بيست و پنجم ارديبهشت( 14 می؛ میلادی )ياد آور روزي تلخ بر جهان اسلام است. 69 سال پيش در چنين روزي توطئه بزرگ به ثمر نشست و رژيم صهيونيستي در سرزمين قدسي فلسطين بر پايه خون و جنايت و آوارگي ملت مسلمان آن، تاسيس شد.

روزي كه به حق روز نكبت براي همه ملل منطقه بود. زيرا اين ملت در حضيض حقارت نشستند و ديدند كه مردمي از امت را از خانه و كاشانه خود راندند و پاره اي از پيكره اسلام را از آن جدا ساختند. نشستند و ديدند كه پادگان نظامي استعمار غرب و به تعبير امام امت، صهيونيزم و استكبار جهاني، در سرزمين فلسطين جعل شد. 69 سال است كه غرب آسيا در ناامني مضاعف غوطه ور است. ناامني كه از سوي اسرائيل، اين رژيم شيطاني در منطقه مديريت مي شود.

جمعيت دفاع از ملت فلسطين استان آذربایجان غربی، ضمن محكوم كردن اشغال سرزمين فلسطين و تاسيس رژيم جعلي صهيونيستي در آن و گراميداشت ياد و خاطره همه شهداي راه آزادي فلسطين قدسي و قدس شريف اعلام مي دارد:

-     اشغال سرزمين فلسطين و تاسيس رژيم صهيونيستي در آن؛ غير قانوني بوده و مرور زمان هرگز تغييري در وضعيت غير قانوني بودن اين رژيم ايجاد نمي كند.

-     اسرائيل بر اساس يك رفتار نژاد پرستي و و در اقدامي جنايتكارانه ضمن قتل عام ملت فلسطين و آواره سازي اين ملت، پاكسازي قومي در فلسطين را رقم زده است و برگزاري مراسم يوم النكبه توسط فلسطينيان ياد آور اين اقدام نژادپرستانه صهيونيست ها است.

-     مبارزات ملت فلسطين براي آزاد سازي سرزمين خود از اشغال صهيونيست ها بر اساس همه كنوانسيون هاي بين المللي، اقدامي مشروع بوده كه تاكيد دارد ملت تحت اشغال، براي استيفاد حق خود از هر روش و ابزاري مي تواند استفاده كند.

-     حمايت از مبارزات آزادي بخش ملت فلسطين اقدامي است كه مبتني بر اصول انساني و قواعد بين المللي و اعلاميه حقوق بشر سازمان ملل متحد است و بر اين اساس همه دولت ها و سازمان هاي بين المللي و جوامعمدني مي بايست براي تحقق حقوق تضييع شده ملت فلسطين خود را در كنار اين ملت و در مقابل اشغالگران صهيونيست تعريف كنند.

-     اسرائيل از زمان تاسيس خود به عنوان پادگان نظامي جريان سلطه به رهبري صهيونيسم بين المللي و در راس آن شيطان بزرگ امريكا عمل كرده است و از طريق فرايند تهديد هزينه هاي امنيتي كشورهاي منطقه را افزايش داده است و استمرار اين موجوديت جنگ افروز بر خلاف منافع و امنيت ملل منطقه است و هرگونه مماشات با آن به دور از خرد و خطرناك است.

-     با توجه به اهداف تاسيسي رژيم صهيونيستي كه منافع و امنيت همه ملل منطقه و خصوصا ملت ايران را به شدت تهديد مي كند؛ بر همه ملت هاي منطقه و خصوصا ملت ايران كه تجربه تلخ حضور صهيونيست ها را در امور سياسي و اقتصادي خود را دارند؛تكليف است كه ضمن حمايت همه جانبه از مبارزات ملت فلسطين، خود را براي هر مقابله با هر گونه تهديدي از سوي اين رژيم(حتي مقابله پيشدستانه) آماده كنند. ترديدي نيست كه مسامحه در اين مهم هرگز از سوي ملت پذيرفتني نيست.

 


جمعیت دفاع از ملت فلسطین استان آذربایجان غربی 17 شعبان 1438 مصادف با 14 می 2017 25 اردیبهشت ماه 1396
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار