کد خبر: ۴۲۱۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۰ 09 May 2017
مدیرکل نظارت بر درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: یک پزشک متخصص به نام «ع.ف» که در انجام عمل‌های جراحی کلاهبرداری می‌کرده و محکومیت دارد، نباید در برنامه‌های کارشناسی صدا و سیما حاضر شود.

محمدحسین میردهقان روز سه‌شنبه در گفت‌و‌گو با ایرنا درباره پزشک متخصص ارتوپد در تهران که در عمل‌های جراحی تخلف داشته و اتهام وی این است که بدون کار گذاشتن پروتز برای بیماران، محل عمل را بسته و هزینه عمل و پروتز را از بیماران می‌گرفته، گفت: این مورد و این اتهام برای یک متخصص ارتوپدی در تهران صحت دارد، اتهام این فرد در هیات بدوی انتظامی نظام پزشکی نیز ثابت و او محکوم شده است.
 
وی گفت: با وجود محکومیت اولیه «ع.ف»، متخصص ارتوپدی و با وجودی که وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی از صدا و سیما خواسته است که وی دیگر در برنامه‌های صدا و سیما حاضر نشود، همچنان شاهد حضور وی به عنوان کارشناس در یکی از برنامه‌های سیما هستیم.
 
بررسی‌های خبرنگار ایرنا حاکی است، حکم محکومیت این متخصص ارتوپدی در هیات بدوی انتظامی نظام پزشکی صادر شده و وی اجازه طبابت ندارد اما این فرد با بکارگیری تیمی از وکلا خواستار تجدیدنظر در حکم محکومیت خود شده است و به همین علت سازمان نظام پزشکی از اعلام متن حکم وی تا قطعی شدن آن خودداری می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار