این بازیکن فوتبال با انتشار متنی در شبکه اجتماعی اینستاگرام به شدت از این تصمیم انتقاد کرد اما فدراسیون ادعایش را رد کرده.
کد خبر: ۴۱۴۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۳ 27 April 2017
 یک بازیکن فوتبال ایران مدعی شده به دلیل نداشتن حجاب در سفر شخصی خارجی ، از تیم ملی فوتسال زنان ایران محروم شده اما فدراسیون فوتبال با تکذیب این موضوع گفته اخرین بازی تیم ملی این خانم 8 سال پیش بوده است

به گزارش عصرایران، شیوا امینی بازیکن تیم ملی فوتسال زنان ایران و لیگ برتر این مطلب را در شبکه های اجتماعی اعلام کرده بود.

شیوا امینی همچنین در اینستاگرام عکس هایی از بازی فوتبال خود بدون حجاب در سفرهای شخصی خارجی منتشر کرده است.

محرومیت بازیکن ایرانی بعد از نداشتن حجاب در سفر شخصی خارجی

فدراسیون فوتبال اعلام کرده که این بازیکن مدت قابل توجهی به دلیل مصدومیت از فوتبال دور بوده و اصلا عدم دعوتش به تیم ملی ربطی به مساله حجاب ندارد.

 این فدراسیون در اطلاعیه خبر داده که این بازیکن آخرین بار 8 سال قبل عضو تیم ملی بوده ،ضمن اینکه این بازیکن در سال 1389 آخرین بازی اش را در فوتسال به عنوان بازیکن تیم متین ورامین در هفته دوم انجام داده و به خاطر مصدومیت از مسابقات کنار رفته است  و به همین دلیل اولویت حضور در تیم ملی را از دست داده است. 


 اطلاعیه فدراسیون به شرح زیر است.

«پيرو انتشار ادعاي شيوا اميني در فضاي مجازي مبني بر خط خوردن از فهرست تيم ملي به دليل عدم رعايت حجاب اسلامي در سفر شخصي، فدراسيون فوتبال جمهوري اسلامي ايران به اطلاع مي رساند نامبرده طي سال ٢٠٠٩ براي حضور در بازيهاي داخل سالن آسيايي به تيم ملي دعوت و به ويتنام اعزام شدند و آخرين حضورشان در عرصه فوتسال به عنوان بازيكن تيم باشگاهي متين ورامين بوده كه در دومين بازي ليگ در سال ١٣٨٩دچار آسيب ديدگي شدند و در اولويت انتخاب توسط كادر فني فوتسال براي تيم ملي قرار نگرفتند و پس از آن به هيچ عنوان از سال ١٣٨٩عضو تيم ملي نبودند كه موضوع عدم رعايت حجاب در سفر شخصي دليلي براي حذف نامبرده باشد.

خوشبختانه بازيكنان تيم هاي ملي بانوان با احترام به شاخص هاي فرهنگي- اجتماعي و اعتقاد به فرهنگ اصيل ايراني- اسلامي در يك چارچوبي ارزشي در رقابت هاي داخلي و برون مرزي شركت مي نمايند و مسئولين ورزش كشور و فدراسيون با نگاه ويژه حمايتي موجبات حضور شايسته آنان را در مسير اعتلاي ورزش فراهم و از هيچ تلاشي فروگذار نمي كنند و همواره حامي آنان بوده و در رفع محدوديت هاي آنان براي حضور در عرصه هاي مختلف اجتماعي و سياسي پيشگام هستند


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار