معاون سیاسی استاندار در جلسه آموزشی کارکنان حراست:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: حضور حداکثری در انتخابات، پیام اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به جهان مخابره می کند.
کد خبر: ۴۱۴۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴ 27 April 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:علیرضا رادفر در جلسه آموزشی کارکنان حراست فرمانداری ها و شهرداری های تابعه استان با بیان اینکه انتخابات یکی از ساز و کارهای اساسی در نظام جمهوری اسلامی برای تعیین سرنوشت کشور و جابجایی قدرت بدست مردم است، افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی، همه کارگزاران نظام، مستقیم و یا غیرمستقیم بواسطه مردم انتخاب می شوند و این افتخاری برای این نظام محسوب می شود.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو و تشریح اهمیت آن نیز گفت: آنچه که در این انتخابات برای همه و برای نظام مهم است، بحث مشارکت حداکثری است که باید برای تحقق این امر، زیرساخت ها، زمینه ها و فرصت های لازم برای حضور پرشور مردم در صحنه فراهم شود.

رادفر ادامه داد: حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات، در حقیقت پیام اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به جهان مخابره می کند و بیانگر این است که مردم علی رغم مشکلات خود، پشتیبان نظام هستند.

معاون استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان به دیگر ویژگی های پراهمیت انتخابات نیز اشاره کرد و افزود: انتخابات و اثرات حضور حداکثری مردم در این صحنه، از سوی دیگر مقوم امنیت ملی و در این خصوص بسیار پراهمیت است.

رادفر در ادامه ضرورت عمل به قانون در راستای برگزاری انتخاباتی سالم و شکوهمند را مورد تاکید قرار داد و گفت: عمل به قانون و به مر قانون، وظیفه ماست و مردم هرچه مطمئن تر باشند که متولیان انتخابات، سلامت انتخابات را تامین می کنند، حضورشان در صحنه بیشتر خواهد بود.

تشریح تهدیدات و آسیب های پیش رو در انتخابات و ضرورت هوشیاری مدیران و مسئولان برای مقابله با هرگونه تهدید و آسیب احتمالی از دیگر موارد مورد اشاره و تاکید معاون سیاسی استاندار در این جلسه بود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار