مدیر کل استاندارد آذربایجان غربی:
مدیر کل استاندارد استان گفت: عرضه کالاهای مشمول استاندارد اجباری در تمامی فروشگاه های زنجیره ای فقط با نشان استاندارد مجاز است.
کد خبر: ۴۱۲۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۴ 24 April 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی؛ منصور جلایر با اعلام این مطلب خاطرنشان کرد: اداره کل استاندارد استان همواره بر عرضه کالا در تمامی فروشگاه ها بویژه در فروشگاه های زنجیره ای نظارت داشته و از عرضه کالاهای مشمول استاندارد اجباری که فاقد نشان استاندارد میباشند، ممانعت بعمل می آورد.
وی افزود: همچنین با استانداردسازی میادین میوه و تره بار در سطح استان براساس شماره استاندارد ملی ۲۰۸۲، نحوه ی عرضه و کالیبراسیون وسائل توزین و سنجش با هماهنگی سازمان مربوطه موردنظارت و کنترل قرار خواهد گرفت.
مدیر کل استاندارد استان در خصوص استانداردسازی آسانسورهای موجود در سطح استان اذعان کرد: دادستان آذربایجان غربی با ورود به این موضوع تعامل و همکاری خوبی با اداره کل استاندارد استان داشته، بطوریکه بخش وسیعی از آسانسورها توسط شرکتهای بازرسی تائید صلاحیت شده از سوی سازمان ملی استاندارد، رفع نواقص گردیده و گواهینامه ایمنی و کیفیت دریافت نموده اند.
جلایر با تاکید بر رعایت الزامات استاندارد ایمنی آسانسورها، تجهیزات زمین های بازی و تفریحی و نیز نازلهای CNG تصریح کرد: در صورت عدم رعایت موازین استاندارد مسئولیت هرگونه پیشامدی بر عهده صاحبان دستگاه ها و سازمان های ذی ربط می باشد.
وی ادامه داد: شهروندان می توانند درصورت مشاهده هرگونه تخلفی، مراتب را با سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ به این دستگاه اجرائی اعلام فرمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار