مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان:
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، برگزاری نشست های مستمر با جوانان را از جمله اقدامات ارزشمند دولت عنوان کرد.
کد خبر: ۴۱۱۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳ 22 April 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:دکتر هوشنگ عطاپور در بیستمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان که با حضور اعضای این ستاد در محل استانداری برگزار شد، برگزاری نشست های منظم و مستمر با جوانان را از جمله اقدامات ارزشمند دولت دانست و گفت: یکی از رویدادهای خوب و ارزشمند دولت تدبیر و امید، برگزاری منظم نشست هایی با مشارکت جوانان و سمن های فعال در حوزه جوانان بوده است که در این نشست ها، جوانان، نظرات، انتقادات و مطالبات خود را با مسئولان در میان می گذارند و مدیران نیز تحقق مطالبات جوانان را پیگیری می کنند.

وی افزود: در استان نیز این نشست ها بصورت مرتب و مستمر برگزار شده و تمامی گزارشات جلسات جوانان به استاندار محترم ارسال شده که ایشان نیز دستورات لازم را برای پیگیری رفع مسائل و مشکلات جوانان صادر کرده اند.

عطاپور ادامه داد:  در تمامی شهرستان های تابعه استان نیز نشست های جوانان را که در این نشست ها تعدادی از مشاوران استاندار نیز حضور دارند برگزار خواهیم کرد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در بخش دیگری از سخنان خود به بیان برخی از مهمترین مطالبات جوانان که در جلسات مطرح شده اشاره کرد و گفت: جوان گرایی و استفاده از استعداد و توان جوانان در پست ها و مناصب مدیریتی، ایجاد فضا و بستر مورد نیاز برای کارآفرینی و فعالیت جوانان در عرصه های مختلف، حمایت واقعی و نه صوری و شعاری از جوانان و ایجاد فضا برای نقش آفرینی جوانان در عرصه های تصمیم سازی از جمله مهمترین درخواست ها و مطالبات مطروحه جوانان در این نشست ها بوده است.


عطاپور تصریح کرد: جوانان بیش از آنکه گلایه از بیکاری داشته باشند، از عدم وجود فرصت های شغلی و بسترهای کار و خلاقیت و کارآفرینی گلایه داشته اند که این موضوع مورد توجه مسئولان استانی قرار گرفته است و در تلاش هستیم بهترین فضا و بیشترین تسهیلات برای جوانان در این خصوص فراهم شود.

وی همچنین به در پیش بودن هفته جوان اشاره و از دستگاههای عضو ستاد ساماندهی امور جوانان استان خواست برای برگزاری و بزرگداشت هرچه بهتر این هفته در استان، برنامه ریزی و همکاری لازم را با دبیرخانه ستاد داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان هم در این جلسه برنامه های پیش بینی شده برای هفته جوان را تشریح کرد.

تعدادی از جوانان و نخبگان استان نیز در این نشست، مهمترین مسائل، مشکلات و مطالبات خود را با مسئولان و مدیران عضو ستاد ساماندهای جوانان استان در میان گذاشتند.






اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار