نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه؛
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت:موضوع انتخابات اصل مهمی است که همواره دشمنان در حال رصد آن هستند.
کد خبر: ۴۱۱۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۲ 21 April 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های این هفته نمازجمعه ارومیه افزود: موضوع انتخابات اصل مهمی است که همواره دشمنان در حال رصد آن هستند تا ضربه ای را از این طریق به کشور وارد کنند.
وی اضافه کرد: دنیا به این انتخابات چشم طمع دوخته است و با نقشه های متعدد تلاش دارد تا این انتخابات به خوبی برگزار نشود ولی مردم باید هوشیار و اهل بصیرت باشند و طعمه نقشه های دشمنان نشوند.

وی نکاتی را نیز برای کاندیداهایی که احراز صلاحیت نشده اند تاکید کرد و افزود:این کاندیداها و طرفداران انها نبایستی ناراحت شوند چراکه انها احساس وظیفه نموده و قدم در این را گذاشتند ولی توفیق این مسولیت سنگین را پیدا نکردند.
وی گفت:البته اینطور نیست که آن هایی که احراز صلاحیت نشدند یعنی اینکه اصلا صلاحیت ندارند بلکه تنها شاخصه های ریاست جمهوری را این افراد ندارند.
وی به ان دسته از کاندیداها نیز که احراز صلاحیت پیدا کردند افزود:این افراد و طرفداران کاندیداها چه ریاست جمهوری و چه شورای شهر نیز بایستی کاملا متین و موقر رفتار نمایند و اینطور نباشد که کارناوال های شادی و پایکوبی در شهر ها به راه بیاندازند چراکه این کار انها نیز نشان دهنده ریاست طلبی انها است.
وی این نکته را نیز خاطر نشان شد که اغرادی که رد صلاحیت شدند اگر بخواهند شلوغ کاری کنند معلوم می شود اینه افرادی ریاست طلب هستند.
وی خاطر نشان کرد:از این رو امیدواریم شاهی انتخابات پرشوری باشیم و افراد اصلحی در انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری انتخاب شوند.

منبع/باریش نیوز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار