مدیرکل فرودگاه های آذربایجان غربی:
هم اکنون شرکت های هواپیمایی ایران ایر، آسمان، آتا، زاگرس و قشم ایر فعال می باشند و پروازهای ورودی و خروجی توسط این شرکت های هواپیمایی انجام می شود.
کد خبر: ۴۱۰۹۷۲
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴ 20 April 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:

کمال پرهیزکار مدیر کل فرودگاه های استان آذربایجان غربی در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز درباره آخرین وضعیت و امکانات فرودگاه های آذربایجان غربی ضمن اشاره به وضعیت نسبتا مناسب آن ها اظهار داشت: در حال حاضر فرودگاه استان آذربایجان غربی به دستگاه های ناوبری هوا نوردی و کمک ناوبری هوا نوردی مجهز هستند وامکانات خوب دیگری نیز در فرودگاه های استان وجود دارد و روز به روز در حال پیشرفت و بهبود وضعیت است.

 مدیر کل فرودگاه های استان آذربایجان غربی در خصوص تعداد فرودگاه های استان حال حاضر استان  عنوان کرد: در حال حاضر 3 فرودگاه در آذربایجان غربی وجود دارد که از این تعداد فرودگاه تنها فرودگاه ارومیه بین المللی می باشد.

این مقام مسئول در مورد شرکت های هواپیمایی که در استان آذربایجان غربی فعالیت دارند تصریح کرد: هم اکنون شرکت های هواپیمایی ایران ایر، آسمان، آتا، زاگرس و قشم ایر فعال می باشند و پروازهای ورودی و خروجی توسط این شرکت های هواپیمایی انجام می شود.

کمال پرهیزکار مدیر کل فرودگاه های استان آذربایجان غربی در خصوص پروازهای داخلی در استان آذربایجان غربی یاد آور شد: درحال حاضر هیچ پرواز داخلی در محدوده آذربایجان غربی نداریم و همگی پروازها به دیگر استان ها انجام می شود و همچنین فعال ترین فرودگاه استان آذربایجان غربی فرودگاه ارومیه می باشد.

 مدیر کل فرودگاه های استان آذربایجان غربی درباره تعداد پروازهای هفتگی انجام شده و مقاصد این پروازها اظهار داشت: از فرودگاه های استان آذربایجان غربی هفتگی 68 سورتی پرواز انجام می شود که این آمار در عرض یک ماه به حدود 275 ارتقا می یابد؛ بیشتر مقصدهای پروازهای انجام شده از فرودگاه های استان به مقصدهای تهران و مشهد انجام می شود.

کمال پرهیزکار در رابطه با آمار پروازهای بین المللی انجام شده از فرودگاه های ارومیه اظهار داشت: از فرودگاه بین المللی ارومیه در هر هفته بصورت میانگین 6 پرواز به مقصد کشورهای خارجی انجام می شود و این آمار در هر ماه بیانگر حدود 25 الی 30 پرواز به خارج از مرزهای کشور است که این آمار در مقایسه با فرودگاه های دیگر استان های هم تراز از جایگاه خوبی برخوردار است.

منبع/باریش نیوز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار