به دلایلی که در بالا خواندید فهرست آبی ها برای نقل و انتقالات خیلی هم پر و پیمان نیست در اصل استقلال امسال تیم کاملی است و با جذب جباروف ، شهباززاده و البته مهرداد قنبری و مهدی شیری برای دفاع های کناری کارشان در نقل و انتقالات به پایان خواهد رسید.
کد خبر: ۴۱۰۶۸۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۷ 20 April 2017

تیم علی رضا منصوریان که در سال جاری تا آستانه قهرمانی رفت و مدتی هم خود را در کورس قهرمانی قرارداد حالا در شرایطی قرار دارد که به نظر می رسد با کمترین تغییر به لیگ برتر آینده برسد.

به گزارش عصرایران ، هرچندخبرهای زیادی در مورد نقل و انتقالات باشگاه رقیب ، یعنی پرسپولیس شنیده می شود اما آبی های تهران برنامه شان رابه شکلی تنظیم کرده اند که هم اصل تیم را حفظ می کنند و با جذب 3یا4 بازیکن در پست ذخیره کامل می شوند.

استقلال در فصل جاری پست های مختلف بازیکنانی را داشته که به نظر نمی رسد از ادامه حضورشان ضرر کند.


استقلال با 3 بازیکن تکمیل می شود (+شماتیک)


دروازه

مهدی رحمتی و جایگزینش حسینی به نظر زوج خوبی برای دروازه استقلال هستند. یکی با تجربه و مطمئن و دیگری ذخیره خوب. به این شکل استقلال در خط دروازه با مشکلی رو به رو نخواهد بود.

دفاع

آبی ها در خط دفاع هم کامل هستند. آنها پادوانی و رابسون را به عنوان مدافعان میانی اصلی در اختیار دارند و برای جایگزین ایشان هم حسینی و مگویان را در اختیار دارند در این بین کنعانی زادگان هم که مصدوم شده در فصل آینده به استقلال بازمی گردد اما بعید است که در ترکیب سال آینده آبی ها جای داشته باشد. با این همه استقلال در پست دفاع میانی تکمیل است و بعید به نظر می رسد نیاز به جذب بازیکنی پیدا کند.

در پست دفاع کناری استقلال بازیکن اصلی دارد اما در ذخیره با مشکل مواجه است. آبی ها در پست دفاع راست وریا غفوری را دارند و در پست دفاع چپ میلاد زکی پور . اما برای بازیکن جایگزین استقلال در این پست ها مشکل دارد. هرچند خسرو حیدری و یعقوب کریمی به عنوان جایگزین های دفاع چپ برای آبی ها به میدان می روند اما گزینه های خوبی نیستند و استقلال در این پست ها به بازیکن نیاز دارد.

هافبک

در هافبک دفاعی آبی ها نورافکن را دارند روزبه چشمی برمی گردد امید ابراهیمی و باقری هم هستند. به نظر می رسد که در این بین باقری از استقلال جدا شود . در یک پست جلوتر و برای وینگرها و هافبک نفوذی استقلال بازیکنان خوبی دارد. به اسم ها توجه کنید. حقدوست ، محسن کریمی ،جابر انصاری ،برزای ، خسروحیدری و اسماعیلی. به این نام ها اگر جپاروف هم اضافه شود آبی ها نیازی به جذب بازیکن نخواهند داشت.

مهاجم

در خط حمله کاوه رضایی دغدغه آبی ها برای تمدید قرارداد است و آنها علی قربانی را هم دارند اما بعید نیست که منصوریان به دنبال یک مهاجم دیگر مانند شهباززاده باشد.

فهرست نقل و انتقالات

به دلایلی که در بالا خواندید فهرست آبی ها برای نقل و انتقالات خیلی هم پر و پیمان نیست در اصل استقلال امسال تیم کاملی است و  با جذب جباروف ، شهباززاده و البته مهرداد قنبری و مهدی شیری برای دفاع های کناری کارشان در نقل و انتقالات به پایان خواهد رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار