مدیر امور آب و فاضلاب شهر ارومیه گفت: آبرسانی به 6 روستای سیل زده این شهر با استفاده از تانکرهای آبرسان ادامه دارد و روستاییان مشکلی در خصوص تامین آب شرب بهداشتی ندارند.
کد خبر: ۴۱۰۵۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰ 19 April 2017
به گزارش تابناك آذربايجان غربي:

بخشعلی حاتم زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از بارندگی های هفته گذشته و وقوع سیل در ارومیه بلافاصله اقدامات لازم در خصوص آبرسانی به روستاهای سردرود، بابارود، جبل لر، عربلو، تیزخراب و مرادلو با استفاده از تانکرهای آب امور آب و فاضلاب شهری ارومیه آغاز شد.

وی اظهار کرد: تمامی ساکنان این روستاها از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره مند شده اند و این روند آبرسانی همچنان ادامه دارد.

وی اضافه کرد: هیچ مشکلی در روند آبرسانی به روستاهای شهر ارومیه وجود ندارد و با تمام توان آماده ارائه خدمات به مردم حادثه دیده هستیم.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی ارومیه نیز در خصوص قطع آب شرب هشت روستای سیل زده ارومیه گفت: هم اکنون آب شرب این روستاها وصل شده و مشکلی در تامین آب ندارند.

صابر خسروزاده افزود: با تلاش شبانه روزی همکاران و پیمانکاران، تاسیسات آبرسانی موجود درروستاهای سردرود، دربرود، تیزخراب، جبل کندی، جیران علیا، جیران سفلی، عربلو و مراد کندی مورد بررسی قرارگرفت و با رفع مشکلات پیش آمده ناشی از سیل، آب آشامیدنی این روستاها دوباره برقرار شد.

وی اظهار کرد: با رفع موانع موجود یک هزار و 169 نفر جمعیت این هشت روستا دوباره از آب شرب بهداشتی برخوردار شدند.

به گزارش ایرنا اواخر هفته گذشته و اوایل هفته جاری بر اثر وقوع سیل به بسیاری از روستاهای شهرستان ارومیه و برخی شهرستان های دیگر از جمله اشنویه، نقده و پیرانشهر خسارت قابل توجه وارد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار