در پی وقوع سیل در آذربایجان غربی اعلام شد؛
جعفری گفت: مردم از حضور در مسیرهای رودخانه ها پرهیز کرده و با نیروهای امدادی جهت جلوگیری از حوادث احتمالی همکاری نمایند.
کد خبر: ۴۰۸۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷ 16 April 2017
به گزارش تابناك آذربايجان غربي:در پی وقوع سیل در استان آذربایجان غربی امیرعباس جعفری مدیرکل مدیریت بحران استان، اظهار داشت: بارش باران و طغیان رودخانه‌ها موجب خطرناک شدن مسیرهای منتهی به رودخانه‌ها شده است که مردم باید از تردد و توقف در این مسیرها اجتناب کنند.

وی افزود: حضور مردم برای انداختن عکس سلفی و تفریح در مسیر رودخانه‌های سیلابی موجب شده است تا نیروهای هلال احمر و انتظامی برای جلوگیری از حوادث احتمالی در این مکان‌ها مستقر شوند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان غربی بیان کرد: بی احتیاطی شهروندان و حضور آنان در مسیر رودخانه های سیلابی موجب بروز خطرات احتمالی برای آنان از جمله غرق شدگی می شود و فرهنگ سازی در این زمینه ضروری است.

این مقام  مسئول هشدار داد: شهروندان خطرات سیل و سیلابی شدن مسیل ها را جدی را نمیگیرند و این امر باعث بروز حادثه های مختلف جانی با وجود حضور دستگاه های خدمات رسان و امدادرسان در منطقه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در اثر بارش مستمر باران و طغیان رودخانه‌های آذربایجان غربی به سه پل در این استان آسیب و خسارت جدی وارد شده است، متذکر شد: پل‌های گلستانه و سوسن آباد سیلوانای ارومیه و پل پوش آباد اشنویه دچار خسارت هایی شده و یک نوجوان 12 ساله نیز با سقوط به رودخانه گدار اشنویه مفقود شده است.

امیرعباس جعفری با اشاره به اینکه به منازل مردمی آسیب نرسیده است، ادامه داد: تمامی نیروهای امدادی، راهداری و سازمان آب در آماده باش کامل و در حال رفع مشکلات موجود هستند. 

در اثر بارش باران در آذربایجان غربی که از روز گذشته آغاز شده، رودخانه های استان طغیان کرده و بسیاری از مسیرهای منتهی به رودخانه های مهم استان، غیرقابل تردد شده است.

منبع/باريش نيوز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار