در تماس تلفني با استانداران آذربايجان غربي و شرقي؛
معاون اول رييس جمهور در تماس هاي تلفني جداگانه با استانداران آذربايجان غربي و شرقي، در جريان آخرين وضعيت خسارات وارده ناشي از جاري شدن سيل در اين دو استان قرار گرفت.
کد خبر: ۴۰۷۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۲ 15 April 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:دكتر اسحاق جهانگيري در اين تماس هاي تلفني بر ضرورت بسيج همه امكانات براي امداد رساني به سيل زدگان، رسيدگي فوري به وضع آسيب ديدگان و يافتن مفقودين تاكيد كرد.

معاون اول رييس جمهور با تاكيد بر اينكه ستاد مديريت بحران استان و نيروهاي امدادي بايد تمام تلاش خود را براي ساماندهي اين وضعيت و كمك به آسيب ديدگان حادثه سيل بكار گيرند، خواستار آماده باش كامل نيروهاي امدادي استان براي تامين امنيت مردم شد و بر لزوم رسيدگي فوري به وضعيت سيل زدگان و جبران خسارات وارده به هموطنانمان در اين دو استان تاكيد كرد.

استانداران آذربايجان غربي و شرقي نيز گزارشي از اقدامات صورت گرفته براي كمك به آسيب ديدگان و جستجوي مفقودين ارائه كردند و از آماده باش كامل نيروهاي امدادي براي ساماندهي اين وضعيت خبر دادند.

گفتني است در اثر بارش شديد و كم سابقه باران در استانهاي آذربايجان شرقي و غربي كه در پانزده سال گذشته بي سابقه بوده است، آب رودخانه ها طغيان كرده و خسارات زيادي را براي مردم اين دو استان به بار آورد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار