بهادری تاکید کرد:
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان باید با اطاعت از فرمان مقام معظم رهبری توجه جدی نسبت به تولیدات داخلی داشته باشند.
کد خبر: ۳۹۸۲۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵ 24 March 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:

هادی­ بهادری در گفت­وگو با خبرنگار اروم نیوز ضمن تبریک سال نو و نامگذاری مجدد سال به عنوان اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال اظهار داشت: امسال با تاسی از پیام رهبری در لحظه تحویل سال  باید کشور به سمت توسعه داخلی و خارجی سوق یابد واین امر با تحقق یافتن اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال امکان پذیر است.

وی ادامه داد: توسعه داخلی معطوف بر این امر است که مسئولان آحاد مختلف جامعه و مردم را به سوی مصرف تولیدات داخلی در راستای حمایت از کالای ایرانی سوق دهند.

بهادری تصریح کرد: در زمینه توسعه­ی خارجی و برون زا نیازمند صادرات کالاهای تولید داخل هستیم و پیش زمینه این صادرات ها تعامل با دیگر ممالک است که خوشبختانه دولت چندین سال است این زمینه سازی را فراهم کرده است.

نماینذه مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: پایه و اساس اقتصاد مقاومتی را تولید و اشتغال تشکیل می­ دهد از این رو مسئولین و واحدهای تولیدی برای تحقق برنامه­ هایی که در زمینه اقتصاد مقاومتی دارند از نیروهای کار جوان استفاده کنند.

وی ادامه داد: جوانان محور تحرک و پویایی بوده و در تحقق اقتصاد مقاومتی تاثیر گدارترین مهره ها هستند.

منبع/اروم نیوز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار