سرهنگ بایرام زاده رئیس مرکز علمی-کاربردی نیروی انتظامی ارومیه در گفتگو با خبرنگار تابناک آذربایجان غربی، ضمن بیان موضوع فوق، اظهار داشت این مرکز علاوه بر عموم مردم از خانواده بزرگ وابستگان و منتسبان ناجا نیز به طور ویژه ثبت نام به عمل می آورد.
کد خبر: ۳۹۷۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 23 March 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی، علمی-کاربردی نیروی انتظامی ارومیه از بین علاقمندان مرد و زن و افرادی که تاکنون موفق به ثبت نام در دانشگاهها نشده اند، برای مقاطع کاردانی و کارشناسی بدون کنکور، ثبت نام می نماید.
 بنا بر این گزارش، سرهنگ بایرام زاده رئیس مرکز علمی-کاربردی نیروی انتظامی ارومیه در گفتگو با خبرنگار تابناک آذربایجان غربی، ضمن بیان موضوع فوق، اظهار داشت این مرکز علاوه بر عموم مردم از خانواده بزرگ وابستگان و منتسبان ناجا نیز به طور ویژه ثبت نام به عمل می آورد.

به گفته وی خانواده بزرگ ناجا شامل کارکنان بازنشسته ناجا اعم از انتظامی و کارمند، اعضای درجه 1 خانواده کارکنان شاغل وبازنشسته ناجا(پدر، مادر،برادر، خواهر و فرزند)، اعضای سطح یک پلیس های افتخاری،کارکنان حفاظت کشوری که بخضی از وظایف ناجا را بر عهده دارند، اعضای دفاتر خدمات پلیس +10، اعضای دفاتر خدمات الکترونیکی سانا، اعضای موسسات وشرکتهای حفاظتی و مراقبتی مانند نگهبان محله که ایفای نقش حفاظتی می نماید ، می توانند به طور ویژه برای ثبت نام اقدام نمایند. 
سرهنگ بایرام زاده در رابطه با نحوه ثبت نام نیز گفت : علاقمندان می توانند به صورت حضوری به آدرس ارومیه اول جاده ارومیه-سلماس، بعد از پل سوم خرداد، خیابان شهید قلی پور( ناحیه سابق) مراجعه نمایند.


ثبت نام مرکز علمی-کاربردی نیروی انتظامی ارومیه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار