عباس حسن خانی فرماندار ارومیه:
عباس حسن خانی فرماندار ارومیه آمار ثبت نامی شورای شهر ارومیه را تا این لحظه ۷۴ نفر اعلام کرد.
کد خبر: ۳۹۷۵۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳ 21 March 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:عباس حسنخانی فرماندار اورمیه  عصر امروز در نشست خبری که در فرمانداری ارومیه برگزار شد به بیان آمار ثبت نامی شوراهای شهر ارومیه پرداخت.

وی با اشاره به آمار دوره قبل شوراها گفت:دوره گذشته (دوره۴) جمعا ۲۸۹۷ نفر ثبت نام کننده در شهرستان ارومیه برای شوراهای شهر و روستا داشتیم که ۳۴۹ نفر سابقه نمایندگی شورا داشتند، ضمن اینکه ۲۴۹ نفر در شهر ارومیه با ۱۶ نفر سابقه نمایندگی بودند که از این تعداد ۷۳ نفر از ثبت نام کنندگان در دور قبلی خانم بودند که ۲۶ نفرشان فقط مختص ارومیه بودند‌.

 

وی تصریح کرد: تا این لحظه ساعت ۱۳:۲۰ روز ۱ فروردین، ۴۵۳ نفر  برای انتخابات شورای شهر و روستا ثبت نام کرده اند که ۹۶ نفر سابقه عضویت در شورا دارند. همچنین ۷۳ نفر از این تعداد برای ۵ شهر ارومیه، سرو ، سیلوانا، قوشچی و نوشین ثبت نام کرده اند و بقیه برای شورای روستا هستند.

حسن خانی گفت: تا این لحظه در شهر ارومیه ۷۴ نفر برای کاندیداتوری انتخابات ثبت نام کرده اند که ۲۱ نفر از ثبت نام کنندگان خانم هستند که ۱۴ نفرشان فقط در شهر ارومیه هستند.

فرماندار ارومیه در پایان با اشاره به مدرک تحصیلی شرکت کنندگان گفت:۷ نفر از ثبت نام کنندگان مدرک دکترا دارند و ۳۶ نفر فوق لیسانس میباشند

منبع/باریش نیوز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار