سیدمصطفوی در بازدید از ستادهای اسکان فرهنگیان ارومیه:
مدیرکل آموزش و پرورش استان با اذعان به جایگاه رفیع معلم در سطح جامعه، گفت: تکریم مهمانان فرهنگی اولویت ستادهای اسکان استان باشد.
کد خبر: ۳۹۷۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۳ 19 March 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی به همراه معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان با حضور در ستادهای اسکان فرهنگیان شهرستان ارومیه، ضمن بازدید از روند خدمات رسانی به مسافرین فرهنگی، با عوامل اجرایی این ستادها دیدار و گفتگو کرد.

«فریدون سیدمصطفوی» در این بازدید با بیان اینکه جلب رضایت مسافران فرهنگی مهمترین هدف ماست؛ اظهار کرد: خوشرویی در برخورد اول و تکریم مهمانان فرهنگی اولویت ستادهای اسکان استان باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: آموزش و پرورش استان با تمام توان و بسیج کلیه امکانات خود برای جلب رضایت هموطنان عزیز تلاش می کند.

این مقام مسئول با تبریک پیشاپیش سال جدید به شهروندان افزود: امسال یکهزار کلاس درس در 100 مدرسه و در 17 شهرستان آماده میزبانی از فرهنگیان است.

سید مصطفوی بیان کرد: برای اینکه تجهیزات جدید و کافی در اختیار معلمان باشد امسال دو میلیاردو 500 هزار ریال از محل اعتبارات ملی و استانی به تجهیز مدارس اختصاص یافته است.

وی بیان کرد:این اقلام شامل 100 دستگاه یخچال 100 دستگاه تلویزیون 240 تخته فرش و حدود پنج هزار و 500 تخته پتو بیش از یکهزار و 800 عدد بالش است.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایحان غربی اضافه کرد: تجهیزات سالهای گذشته نیز نظافت و پاکسازی شده تا در اختیار همکاران عزیز قرار گیرد.

وی اظهار کرد: بهترین مدارس و مدارس جدید الاحداث در اختیار همکاران قرار می گیرد و اولویت با مدارس شبانه روزی باشگاههای فرهنگیان و خانه های معلم است که قبلا همکاران به صورت اینترنتی برای رزرو ثبت نام کردند. 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار