رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان غربی از رتبه سوم استان در آمار بالای مصدومان چهارشنبه سوری سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۳۹۴۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۱ 14 March 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی؛ رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان غربی از رتبه سوم استان در آمار بالای مصدومان چهارشنبه سوری سال گذشته خبر داد.

دکتر باقر بهرامی در گفت و گو با خبرنگار وب دا گفت: متاسفانه سال گذشته در چهارشنبه آخر سال تعداد 260 نفر به علت آتش سوزی و انفجار مواد محترقه مصدوم و به بیمارستان های سطح استان منتقل شدند که این آمار نسبت به سال 93 افزایش 22 درصدی داشته است.

وی ادامه داد: طبق گزارش های دریافتی تعداد 300 نفر از تاریخ 22 اسفند تا 27اسفند سال گذشته دچار حادثه شدند و از این نظر آذربایجان غربی رتبه سوم کشوری را کسب کرده بود که این آمار هشداری برای خانواده ها است.

دکتر بهرامی ضمن بیان اینکه 60 درصد از این افراد در رده سنی جوان و نوجوان قرار داشتند به آموزش لازم برای این گروه سنی تاکید کرد و افزود: تعداد جنس مذکر 4 برابر جنس مونث بوده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان غربی گفت: باوجود اینکه سال گذشته فوتی و قطع عضو در جریان حوادث چهارشنبه سوری نداشته ایم ولی لازم است خانواده ها ایمنی های لازم را رعایت کنند تا شاهد کاهش این آمار باشیم و با سلامت و خوشایندی به استقبال سال نو برویم.

تا ساعت 18 امروز 24 اسفند ماه 1395 از 18 مصدوم حوادث چهارشنبه آخر سال در استان تعداد 3 مورد قطع انگشت و یک مورد تخلیه چشم صورت گرفته است .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار