معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان از آغاز فعالیت پورتال گروه تحقیق و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش استان خبر داد.
کد خبر: ۳۸۹۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵ 06 March 2017
به گزارش تابناك آذربايجان غربي:

 «ابراهیم محمدی» با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای معرفی و ارائه فعالیت های گروه تحقیق و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی و همچنین ارتباط قوی و موثر با همکاران محقق و پژوهشگر و انعکاس انحصاری اخبار و رویدادهای پژوهشی  به صورت مستمر، گروه تحقیق و پژوهش معاونت پژوهش ، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی آغاز به کار نموده است.

وی انعکاس اخبار مربوط به رویدادهای تحقیقی و پژوهشی، اعلام فراخوان طرح های پژوهشی، ارائه چکیده پایان نامه ها و طرح های موجود در بایگانی گروه تحقیق، در اختیار قرار دادن فهرست منابع و آرشیو موجود، ارتباط با مجموعه مولفین، محققین و پژوهشگران استان، اخبار و گزارش های مربوط به تیمز و پرلز، ارائه مقالات آموزشی و تحقیقی را از زمینه های فعالیت این پورتال عنوان کرد.

محمدی خاطر نشان کرد: همکاران  و علاقه مندان می توانند از طریق سایت اداره کل آموزش و پرورش استان در ستون سمت چپ، لینک « معاونت ها و ادارات » و یا با آدرس  http://research.wa.medu.ir  به پورتال گروه تحقیق و پژوهش دسترسی داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار