مدیرعامل اتحادیه چاپخانه داران و کانون‌های تبلیغاتی آذربایجان غربی : ماشین الات صنعت چاپ اذربایجان غربی فرسوده است
کد خبر: ۳۸۸۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳ 04 March 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:
پیمان رضایی در گفتگو با تابناک آذربایجان غربی، از برگزاری همایش «ایران فرهنگی در جهان امروز" طی روزهای گذشته خبر داد و اظهار داشت: برگزاری این همایش نشان از توجه دولت به صنعت چاپ است.
وی با اشاره به وضعیت استان از نظر صنعت چاپ، تصریح کرد: هم اکنون صنعت چاپ و تبلیغات استان رتبه چهارم را به خود اختصاص داده است.
این مسؤول  با اعلام اینکه هم اکنون صنعت چاپ و تبلیغات استان در رده چهارم کشوری قرار دارد گفت: این عماری در حالی ارائه می شود که صنعت چاپ استان از نظر ماشین آلات وضعیت مناسبی ندارد و این امر به قدمت بالای صنعت چاپ استان بر می گردد.
رضایی با بیان اینکه صنعت چاپ استان از 70 سال قدمت برخوردار است، یادآور شد: این در حالی است که صنعت چاپ استان از تکنولوژی نوین و روزآمد عقب مانده است.
مدیرعامل اتحادیه چاپخانه داران و کانون‌های تبلیغاتی آذربایجان غربی با بیان اینکه برای خروج از این وضعیت لازم است تسهیلات ویژه ای برای این منظور در نظر گرفته شود، افزود: برای این منظور باید بانک ها به صنعت چاپ اعتماد کنند.
رضایی با بیان اینکه ترکیه قصد دارد تا سال 2020 نسبت به نوسازی ناوگان ماشین آلات صنعت چاپ خود اقدام کند، یادآورشد : ماشین آلات فرسوده این کشور وارد بازار ایران خواهد شد که این امر خوشایند نیست.
وی خواستار توجه جدی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این خوص شد و گفت:  لازم است در این خصوص کارگروه ویژه در استان برای حمایت از این صنعت تشکیل شود.
رئیس اتحادیه چاپخانه داران و کانون‌های تبلیغاتی آذربایجان غربی با ابراز گلایه از برخی ادارات استان نسبت به واگذاری امورات چاپی خود به سایر استانها، اظهار داشت: باید از سیاسی کاری و بی توجهی به صنعت چاپ استان جلوگیری شود.
انتهای خبر/م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار