بوکان:
دکتر آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی در شهرستان بوکان از نزدیک در جریان پیشرفت پروژه های عرصه سلامت این شهرستان قرار گرفت .
کد خبر: ۳۸۳۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۵ 23 February 2017

به گزارش تابناک آذربایجان غربی؛رییس دانشگاه علوم پزشکی استان در جلسه ای با حضور مدیر و همکاران شبکه بهداشت و درمان بوکان و همچنین جمعی از اعضای شورای خیرین این شهرستان شرکت کرد و در گزارشی که در این جلسه از وضعیت بهداشت و درمان بوکان داده شد یکی از همکاران به وضعیت نامناسب مرکز جامع خدمات سلامت شماره 6 این شهرستان اشاره کرده و از رئیس دانشگاه برای بازسازی و نوسازی آن کمک خواست .
 دکتر آقازاده گفت : در گزارشی که خیرین ارائه کردند نشان دهنده وجود پتانسیل قوی در عرصه خیرین بوکان می باشد از طرف دیگر مردم با فرهنگ بوکان خیرین خیلی برجسته ای هم دارند چون از فرهنگ بالای مردم ، کار خیر بر می خیزد لذا از شورای خیرین این شهرستان درخواست می کنم که نسبت به بازسازی و نوسازی این مرکز با همت خیرین اقدام کنند و شاهد افتتاح این مرکز هم باشیم .
در ادامه ؛حسن صناعتی ،یکی از اعضای شورای خیرین بوکان و خیر بسیار خوشنام این شهرستان این پیشنهاد را پذیرفت .
 وی افزود : این قول شما از تفاهمنامه کتبی هم برایمان ارزشمند تر است و مصاحفه گرمی انجام گرفت .

 مصاحفه ای قویتر از هر تفاهم نامه کتبی ، چرا که در این مصاحفه در یک سو مدیری تلاشگر در راه خدمت به مردم و معتقد به ارزش خیرین قرار داشت و در سوی دیگر خیری از تبار دل و خوشنام در عرصه خیریه و معتقد به این امر خیر . 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار