تا فرا رسیدن زمان پرواز، در سالن ویژه پذیرایی، با انواع غذاها، میوه ها، دسرها و نوشیدنی های سرد و گرم پذیرایی می شوید. هواپیمایتان که آماده پرواز می شود، شما سوار یک خودروی اختصاصی می شوید و تا پای پلکان هواپیما می روید.
کد خبر: ۳۸۳۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۰ 23 February 2017
بنز S500 ، بی ام دبیلو LI 840 ،ولوو XC60 ، تویوتا کمری و ...؛ یکی از این خودروها دم در خانه یا دفترتان می آید و شما را همانند یک مقام رسمی به فرودگاه می برد: CIP فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران.

آنجا به استقبال تان می آیند. یک نفر چمدان هایتان را برای تحویل به هواپیما با خود می برد و فردی دیگر، مدارک سفر؛ مانند بلیت و گذرنامه را می گیرد تا مراحل قانونی و گرفتن کارت پرواز را برایتان انجام دهد؛ شما قرار نیست در هیچ صفی بایستید، شما مسافر CIP هستید.

تا فرا رسیدن زمان پرواز، در سالن ویژه پذیرایی، با انواع غذاها، میوه ها، دسرها و نوشیدنی های سرد و گرم پذیرایی می شوید.

هواپیمایتان که آماده پرواز می شود، شما سوار یک خودروی اختصاصی می شوید و تا پای پلکان هواپیما می روید.

اگر زمان اقامت تان در بخش CIP طولانی شود - مثلاً به دلیل تاخیر پرواز - می توانید از سوئیت های مجلل CIP برای استراحت استفاده کنید یا جلسات کاری تان را در اتاق های کنفرانس برگزار کنید. کودکان تان هم می توانند تلویزیون ببینید و از بازی های رایانه ای لذت ببرند.

در بازگشت نیز خودرویی پای پلکان هواپیما منتظر شماست، شما به سالن CIP می روید و در فاصله ای که استراحت می کنید خستگی سفر از تن به در می کنید و پذیرایی می شوید، بارهایتان از هواپیما تحویل گرفته می شود و بعد از انجام تشریفات گمرکی، داخل خودرویی که قرار است با راننده اختصاصی در اختیار شما باشد گذاشته می شود. خودروی ویژه شما را به هر نقطه از ایران که بخواهید می رساند.

CIP ، لذت خاص بودن و آرامش سفر را صد چندان می کند. این یک تجربه جهانی است برای همه کسانی که می خواهند از زندگی و سفر، بیشتر لذت ببرند و آرامش خاطر بیشتری را تجربه کنند.

اما چگونه می توانیم از خدمات CIP فرودگاه بین المللی امام خمینی استفاده کنیم؟ کافی است با شماره تماس ۲۶۷۰۲۵۱۰ بگیریم. این شماره ویژه تا عید نوروز، 5 درصد تخفیف دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار