اروميه
معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجانغربی از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و ابخیزداری به مناسبت برگزاری ایام الله دهه فجر تقدیر کرد
کد خبر: ۳۸۱۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳ 21 February 2017


به گزارش تابناك آذربایجان غربی ، مهندس هوشنگ داداش زاده مدیر روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی استان با اعلام این خبر گفت:

بحمدالله با تلاش همه ی همکاران خدوم در سطح اداره کل , روابط عمومی و ارتباطات اجتماعی  در  حد قابل  قبولی است که این نشان از عزم مدیر کل محترم و همه دست  اندرکاران مجموعه است. این  قدردانی  در حالی  صورت  می گیرد  که  خوشبختانه  در ارزیابی دفترروابط عمومی سازمان جنگل در سال جاری نیز روابط عمومی اداره کل جزء "استانهای با عملکرد خوب" ارزیابی شده است و تلاش داریم  که جایگاه روابط عمومی اداره کل از این بیشتر نیزارتقاء یابد.

وی افزود:

با  توجه  به مشکلات  عدیده از جمله  کمبود اعتبارات  و نیروی انسانی  متخصص و عدم اختصاص ردیف اعتباری  برای  روابط عمومی؛این موفقیتها حاصل تلاش همکاران و همراهی آنان بوده است. ولی  در هر صورت  باید چالشهایی که روابط عمومی چه در مرکز و چه در سطح استان با آن گریبانگیر است به نوعی مرتفع گردد و شاهد  پویایی  بیش از پیش  روابط عمومی و کارآمدی آن باشیم.

هوشنگ داداش زاده با اشاره به وظیفه ی ذاتی روابط عمومی در برقراری ارتباطات مردمی و بودن پلی میان جامعه و نهادهای مرتبط ادامه داد:

با توجه به وظیفه حساس و خطیرروابط عمومی در تمامی نهادها ؛به روز رسانی و ارتقاء جایگاه روابط عمومی از الویتهای مسئولین امرباید قرار گیرد تا با ایجاد بستر مناسب ؛ ارتباطات مردمی و مشارکت مردمی افزایش یابد. چرا که  بدون مشارکت عمومی شاید نتوان به اهداف سازمانی نائل گردید. این موضوع در سالهای اخیر در سطح سازمان جنگل  بحمدالله به جد پی گیری و اجرا می شود ولی برای ادامه این مشارکت باید سازو کار آن نیز فراهم گردد.

مدیر روابط عمومی آذربایجانغربی خاطر نشان کرد:

کار فرهنگی و اجتماعی بیش از هر چیزی نیازمند باورمسئولین و همراهی آنان است و با اعتقاد بر این موضوع می توانیم مشکلات پیش رو را مرتفع نماییم و جایگاه روابط عمومی را نیز ارتقاء دهیم. د رعصر حاضر با روند فزاینده ارتباطات و تکنولوژی؛ روابط عمومی ها بیش از گذشته باید مجهز باشند تا سهمی در جهان ارتباطات برای خود مهیا نمایند.
متن تقدیر نامه آقای رادفر معاون محترم سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجانغربی بدین شرح می باشد:
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار