اروميه
پرویز آراسته مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی گفت : با توجه به تنوع زیستی غنی این استان سعی خواهیم کرد تا میهمانان نوروزی روزهای خوشی را درآن سپری کنند.
کد خبر: ۳۸۰۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸ 19 February 2017
مناطق تحت مدیریت محیط زیست استان آماده استقبال از میهمانان نوروزی می باشد

به گزارش تابناك آذربایجان غربی : آراسته در جلسه هماهنگی استقبال از میهمانان نوروزی که در اداره کل حفاظت محیط زیست استان برگزار شد کفت : این اداره کل آمادگی دارد با توجه به پتانسیلهای غنی زیست محیطی استان و  برنامه های پیش بینی شده ، در سال نو خدمات بیشتری را به گردشگران ارائه نماید.

وی افزود : با توجه به تجربیات گذشته و استقبال بی نظیر هموطنان از موزه تاریخ طبیعی ارومیه این موزه از ساعت 8 صبح لغایت 20 شب مورخ 25 اسفند الی15 فروردین ماه آماده ارائه خدمات دهی به بازدید کنندگان خواهد بود  .

آراسته افزود: تالاب کانی برازان مهاباد نیز بعنوان اولین سایت پرنده نگری کشور در طول ایام تعطیلات نوروزی برای عموم بازدید کنندگان دایر خواهد بود و هموطنان عزیز می توانند در این مرکزپرنده نگری با استفاده از تلسکوبهای موجود از نزدیک ناظر حضور پرندگان این نعمات زیبای خداوندی در تالاب باشند.

وی اظهار کرد کارشناسان اداره کل حفاظت محیط زیست استان در طول ایام تعطیلات نوروزی با حضور در مناطق چهار گانه راهنمائی های لازم را به گردشگران ارائه خواهند نمود.

وی گفت: در ایام نوروز مامورین یگان حفاظت محیط زیست در سطح استان به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به میهمانان خواهند بود و همچنین جهت جلوگیری از هر گونه شکار غیر مجاز برنامه های گشت و کنترل افزایش خواهد یافت .

مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی آذربایجان غربی گفت : این اداره کل به منظور راهنمای گردشگران در سطح استان اقدام به توزیع اقلام زیست محیطی منجمله بروشور، نقشه راهنمای گردشگران خواهد نمود .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار