حال برخی مسافران در این چند ساعت رو به وخامت گذاشته است و مسافران برای پیاده شدن التماس می کنند و حتی می گویند ما کتباً نامه می دهیم که خسارتی هم نخواهیم گرفت ولی مسوولان از پیاده شدن مسافران ممانعت می کنند.
کد خبر: ۳۸۰۱۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۵ 18 February 2017
بسیاری از مسافرانی که امروز از فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد قصد سفر به سایر نقاط کشور را دارند، در هواپیماها گرفتار شده اند!

به گزارش خبرنگار عصر ایران، به علت برودت هوا در مشهد ، هواپیماها باید قبل از پرواز یخ زدایی شوند ولی به دلیل کمبود امکانات یخ زدایی، صفی از هواپیماها شکل گرفته است که در نوبت یخ زدایی قرار دارند.

نکته تاسف بار این است که بی تدبیری مسوولان باعث شده است هواپیماها بعد از مسافرگیری در صف یخ زدایی قرار بگیرند و بدین ترتیب در اتفاقی عجیب، ساعت ها در داخل هواپیماها گرفتار شوند.

مسافر آزاری عجیب در فرودگاه مشهد
یکی از مسافران شرکت ماهان که هم اکنون در داخل هواپیماست به عصر ایران می گوید: قرار بود ساعت 10 و نیم صبح به سمت تهران پرواز کنیم که بعد از ساعت ها تأخیر در ساعت 15 و نیم سوار هواپیما شدیم ولی اکنون 5 و نیم ساعت است که داخل هواپیما هستیم.

وی می افزاید: حال برخی مسافران در این چند ساعت رو به وخامت گذاشته است و مسافران برای پیاده شدن التماس می کنند و حتی می گویند ما کتباً نامه می دهیم که خسارتی هم نخواهیم گرفت ولی مسوولان از پیاده شدن مسافران ممانعت می کنند.
به گفته این مسافر، حال نامساعد نوزادانی که باید لباس شان تعویض شود، بی حالی افراد سالخورده، درگیری لفظی برخی مسافران با یکدیگر، ایجاد صف دستشویی و ناراحتی و نارضایتی فراگیر مسافران، فضای عمومی این پرواز زمینگیر شده را تشکیل می دهد.

بقیه پروازها نیز دستکمی از ماهان ندارند و خبرهای رسیده از آنها اوضاع مشابهی را گزارش می دهند به گونه ای که حتی پای اورژانس هم دستکم به یک هواپیما باز شده است.

هنوز مسوولان فرودگاه در این باره توضیح نداده اند که بر چه اساسی اجازه داده اند شرکت های هواپیمایی در شرایط نامطلوب کنونی، مسافرگیری کنند و چرا اجازه نمی دهند مسافران بعد از ساعت ها زندانی شدن در هواپیما از آن پیاده شوند؟!
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار