بسته خبری «تابناک»؛
رصد‌خانه «تابناک» ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند:«گزینه جدید اصولگرایان برای انتخابات ریاست‌جمهوری»،«شیطنت‌ صهیونیست‌ها این بار در مونیخ»،«نامه علی مطهری به دادستان تهران»،«آشتی ملی در فوتبال ایران اتفاق می‌افتد؟»و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۳۸۰۱۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۰ 18 February 2017

تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

گزینه جدید اصولگرایان برای انتخابات ریاست‌جمهوری

حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی قائم‌مقام شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به سؤالی درباره کاندیداتوری‌اش در انتخابات ریاست‌جمهوری 96، گفت: مراجعینی داشتم که از بنده برای کاندیداتوری در انتخابات 96 دعوت کرده‌اند، البته شخصاً تمایل به پذیریش این دعوت ندارم، اما اگر جبهه مردمی نیروهای انقلاب روی بنده اجماع کنند، در عرصه انتخابات ریاست‌جمهوری به عنوان کاندیدا حضور خواهم داشت. وی گفت: البته موضع شخصی و قطعی بنده آن است که باید از گزینه واحد جبهه مردمی نیروهای انقلاب حمایت کرد، لذا گزینه مورد اجماع نیروهای انقلاب مورد حمایت همه خواهند بود و بنده نیز قطعاً از گزینه نهایی و مورد اجماع جبهه مردمی نیروهای انقلاب حمایت خواهم کرد. تسنیم، این خبر را منتشر کرد.

 

کاهش تعداد متقاضیان استیضاح وزیر راه به زیر 30 امضاء

بهرام پارسایی، سخنگوی فراکسیون امید مجلس از کاهش تعداد متقاضیان استیضاح وزیر راه به زیر 30 امضاء خبر داد و گفت که برخی اعضای فراکسیون که متقاضی استیضاح آخوندی بوده‌اند امضایشان را پس گرفته‌اند.ایسنا این خبر را منتشر کرد.

 

جعل سند در وزارت راه برای انحراف تحقیقات حادثه قطار

اکبر ترکان که از سوی دولت مسئول رسیدگی به حادثه قطار در سمنان شده بود، وزارت راه و شهرسازی را به جعل سند برای انحراف تحقیقات متهم کرد. در حالی که تاکنون مسئولان وزارت راه می گفتند که بر اساس مکالمات ضبط‌شده میان راننده قطار با مسئولان ایستگاه با سیستم تلفن‌گرام، علت وقوع حادثه، نقص سیستم نبوده بلکه خطای انسانی بوده، اکنون شواهد نشان می‌دهد اصلاً تلفن‌گرامی در کار نبوده و اسناد ارائه‌شده در این زمینه، جعلی است! فارس، این خبر را منتشر کرد.

 

واکنش دادستان کل کشور به اعتصاب غذای زندانیان

دادستان کل کشورگفت: امروز می بینیم که فردی که مرتکب جرم شده و طبق موازین قانونی باید متناسب با جرم خود مجازات شود، با ورود به زندان شروع به اعتصاب غذا می کند و با انتشار این خبر در شبکه های اجتماعی شروع می کنند اعتراض به این که این فرد در حال مرگ است در حالی که وقتی همین فرد به بیمارستان برای مداوا منتقل می شود اجازه مداوا به پزشکان نمی دهد تا مظلوم نمایی کند. تسنیم، این خبر را منتشر کرد.

 

ترامپ بار دیگر با اظهارات خود شگفتی آفرید

به گزارش خبرگزاری فرانسه، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در سخنرانی در یک آشیانه هواپیما متعلق به شرکت بوئینگ در کارولینای جنوبی گفت: من به عنوان رئیس‌جمهور کشور شما می‌خواهم هر آنچه که درست می‌دانم انجام دهم تا روحیه آمریکایی را به جریان انداخته و مردم بزرگ کشورمان را به سرکار بازگردانم.او تاکید کرد: شعار ما این است "آمریکایی بخرید و آمریکایی استخدام کنید".ترامپ در ادامه حرف‌هایش در این مراسم که به منظور رونمایی از هواپیمای بوئینگ جدید مدل ۷۸۷-۱۰ برگزار شد، گفت: ما خواهان محصولات ساخت آمریکا هستیم که با دستان آمریکایی‌ها ساخته شده باشد. رئیس‌جمهور آمریکا این سخنرانی را ساعاتی پس از آن انجام داد که خبرگزاری آسوشیتدپرس در سندی ۱۱ صفحه‌ای فاش کرد ترامپ قصد دارد به ۱۰۰ هزار نیروی گارد ملی آمریکا فرمان دستگیری مهاجران غیرقانونی را بدهد.

 

احتمال سقوط سه تیم بالای جدول به دسته پایین‌تر!

از 52 پرونده ای که علیه باشگاه های ایرانی در فیفا باز است، 11 پرونده برای پرسپولیس، 7 پرونده برای تراکتورسازی و 5 پرونده مربوط به استقلال تهران است. البته 16 باشگاه دیگر هم درگیر چنین پرونده هایی هستند اما این سه باشگاه پرطرفدار، بیشترین شاکی را دارند. از میان این سه باشگاه، امسال استقلال و تراکتورسازی از پنجره نقل و انتقالات محروم شدند و فعلا پرسپولیس جان سالم به در برده است! چنانچه این تیم ها پس از محرومیت از نقل و انتقالات، باز هم پول شاکیان خود را پرداخت نکنند، جریمه بعدی، کسر امتیاز است. اما کسر امتیاز آخرین راهکار فیفا نیست. اگر باشگاهی شاکی داشته باشد و باز هم پول شاکی خود را پرداخت نکند، پس از محرومیت نقل و انتقالاتی و کسر امتیاز، در مرحله بعدی به سقوط به دسته پایین تر محکوم می شود که در حال حاضر هواداران تیم های استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی باید نگران چنین اتفاقاتی در باشگاه خود باشند. خبر آنلاین این خبر را منتشر کرد.

 

ادامه جنجالها بر سر طرح پر حاشیه فراکسیون امید

محمود صادقی عضو هیأت رئیسه فراکسیون امید گفت: هدف طرح تأمین امنیت مراسم‌ها این است، با کسانی که جلوی آزادی بیان را می‌گیرند و هرگونه حرکتی که در جهت ناامنی و بر هم‌زدن آرامش مراسم‌ها باشد، برخورد شود. این طرح پیشنهاد یکی از نمایندگان اصولگرای معتدل یعنی آقای یوسفیان ملا نماینده آمل بود و تعدادی از نمایندگان اعم از اصولگرا و اصلاح طلب آن را امضا کردند. یعنی طرح فراکسیون امید نیست و این اشتباه بوده و برخی از رسانه ها شانتاژ کرده اند. جالب است اینگونه خبرگزاری ها که خودشان همیشه در جهت محدود کردن آزادی ها قدم بر می دارند حالا مدافع آزادی بیان شده اند؛ این جوک است، طنز است که اینها از آزادی بیان صحبت کند. قانون این خبر را منتشر کرد.

 

فعالان کمپین تحریم خودرو شناسایی و معرفی شدند

نعمت‌زاده وزیر صنعت گفت: سال گذشته که کمپین تحریم خرید خودرو ایجاد شد، این موضوع در دولت مطرح شد و عده‌ای گفتند که اینها تعدادی جوان هستند که آلت دست برخی افراد شده‌اند اما من این موضوع را پیگیری کردم و در نهایت اسامی این افراد به مقامات مربوطه اعلام شد. فعالان کمپین تحریم خودرو، از بیت‌المال حقوق می‌گرفتند که آنها را شناسایی و معرفی کردیم. مسئولان در این نظام باید خدمت لازم را ارائه دهند، مبادا کم فروشی کنیم و برای این کم گذاشتن، عذری بیاوریم. خبرگزاری صدا و یسیما این خبر را منتشر کرد.

 

نامه علی مطهری به دادستان تهران

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به دادستان تهران اظهارات اخیر وی درباره حصر را خلاف اصل آزادی بیان دانست و تأکید کرد که حصر خانگی بدون حکم قضایی خلاف اصول سی و دوم تا سی و هفتم قانون اساسی است.به گزارش آنا، در نامه علی مطهری، نماینده تهران خطاب به دادستان تهران آمده است:

«جناب آقای جعفری دولت آبادی

دادستان محترم تهران

با اهداء سلام، اخیرا فرموده‌اید «حصر یک تصمیم ملی است و بسیاری از دستگاه‌های ذی‌صلاح در این تصمیم دخالت داشته‌اند لذا برخی افراد نمی‌توانند بگویند که حصر را قبول ندارند و چنین اظهاراتی فاقد مبناست زیرا این مسئله مربوط به مصالح ملی و کلان کشور است».

به عرض می‌رساند اولا تصمیم ملی در جایی است که رای مستقیم مردم یا رای نمایندگان ملت در کار باشد؛ در حالی که چنین چیزی در میان نبوده است. ثانیاً تصمیم ملی نباید خلاف قانون اساسی باشد، حال آنکه حصر خانگی بدون حکم قضایی خلاف اصول سی و دوم تا سی و هفتم قانون اساسی است. ثالثا به فرض محال که حصر یک تصمیم ملی باشد؛ چرا برخی افراد نباید بگویند که حصر را قبول ندارند؟ مگر اظهار نظر ممنوع است؟ اگر ممنوع است، با فصل سوم و اصل ۱۷۵ قانون اساسی که بر آزادی بیان تاکید کرده است چه می‌کنید؟

اگر بناست به نام مصالح ملی و کلان کشور افراد را بدون محاکمه و شنیدن دفاعیات آنها مجازات کنیم پس تکلیف عدالت که از آرمان‌های اصلی انقلاب اسلامی است چه می شود؟ به جای این توجیهات، عدالت را اجرا کنید و انصاف بورزید. اگر قرار بر توبه و عذرخواهی است همه طرف‌های فتنه ۸۸ باید چنین کنند و اگر قرار بر محاکمه است همه طرف‌ها باید به طور همزمان در دادگاه صالح علنی محاکمه شوند هرچند سنگینی اتهام های آنها یکسان نیست. برای شما آرزوی توفیق الهی دارم.»

 

گلایه از عدم پرداخت بودجه قرآنی کشور

پژمان فر با اشاره به عدم پرداخت حتی یک ریال پول در سال های 94 و 95 برای حوزه قرآنی اظهار داشت: متأسفانه حوزه های دیگر هم دستخوش اعمال سلیقه ها وبرخوردهای نامناسب است.نصراله پژمان فر با بیان اینکه در سال گذشته برای رسیدن به چشم انداز قرآنی کشور یک اقدام کارشناسی صورت گرفت، اظهار داشت: بر همین اساس مصوب شد برای رسیدن به این چشم انداز نیاز به 2000 هزار میلیارد تومان اعتبارات در سال برای بخش قرآن داریم.رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با تأکید بر اینکه در سال 94 انتظار داشتیم این موضوع خود را در لایحه نشان دهد، بیان داشت: ولی در سال 94 بودجه اختصاص یافته به 200 میلیارد تومان کاهش یافت و این 200 میلیارد اعتبار، 50 میلیارد آن تخصیص پیدا کرد، از آن 50 میلیارد‌25 میلیاردش تامین اعتبار شد و در نهایت نقدینگی آن صفر شد یعنی در سال 94 ریالی در حوزه قرآنی پرداخت نشد.نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در حال حاضر به انتهای سال 95 نزدیک شده ایم، خاطر نشان کرد: برای این سال هم هنوز ریالی بابت اعتبارات قرآنی پرداخت نشده و این عبور از قانون است.وی تصریح کرد: با توجه به پیگیری هایی که کردیم بعید است که در یک ماه آینده هم دولت اعتباری را اختصاص دهد.

 

اعلام آمادگی شبه احمدی نژاد برای انتخابات

حمیدرضا بقایی معاون اجرای رئیس‌جمهور سابق طی اطلاعیه‌ای کاندیداتوری خود در انتخابات 96 را رسماً اعلام کرد.

 

پیام تشکر رهبر انقلاب در پی قهرمانی در جام جهانی کشتی آزاد

در پی قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد در جام جهانی، مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی، امروز طی تماسی تلفنی با رسول خادم، رئیس فدراسیون کشتی، پیام تشکرآمیز حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را به مجموعه فدراسیون کشتی ابلاغ کردند.رهبر معظم انقلاب از زحمات مسئولان فدراسیون کشتی، مربیان و قهرمانان تیم ملی در راه کسب عنوان قهرمانی در مسابقات جام جهانی کشتی آزاد در کرمانشاه و کسب افتخار برای مردم عزیز ایران تشکر نمودند.

 

لغو مراسم چهلم آیت‌الله هاشمی در نوشهر

ایلنا نوشت: با ممانعت از سخنرانی غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی در نوشهر، مراسم چهلم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در این شهر لغو شد.با فشارهای یکی از روحانیون سرشناس شهر و عدم موافقت هیئت امناء دو مسجد در این شهرستان سخنرانی کرباسچی و مراسم چهلم آیت‌الله هاشمی در نوشهر لغو شد.این مراسم ابتدا قرار بود در مسجد جامع نوشهر برگزار شود که با مخالفت امام جمعه روبرو شد و به مسجد امام رضا منتقل شد که با برخی فشارها، هیئت امناء این مسجد نیز با برگزاری این مراسم مخالفت می‌کنند.

 

نماینده مجلس: فرزند آخوندی تخلف دارد

نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو با اشاره به برخی تخلفات پسر آخوندی در تعدادی از قراردادها خاطرنشان کرد: برخی همکاران معتقدند فرزند وزیر راه و شهرسازی تخلفاتی دارد که این عنوان را یکی از 12 بند استیضاح آخوندی قرار داده‌ایم، البته تأکیدات بنده بر روی عملکرد و مسائل فنی قطار حادثه مشهد- تبریز است."محمداسماعیل سعیدی" نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو با اشاره به طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی و مخالفت برخی از نمایندگان بر این امر گفت:‌ این استیضاح با مشاهده ایرادات و اشکالاتی که در حوزه کاری وزارت راه و شهرسازی وجود داشت، کلید خورد.این مطلب در باشگاه خبرنگاران منتشر شده است.

 

اصولگرایان به فکر انتخابات سال 1400 باشند

دبیر کل حزب آزادی، روحانی را پیروز انتخابات ریاست جمهوری 96 دانست و گفت: اصولگرایان بهتر است این دور انتخابات ریاست جمهوری را رها کرده و به فکر انتخابات سال 1400 باشند.مجید محتشمی از اجماع احزاب اصلاح طلب بر نامزدی روحانی سخن گفت و اظهارداشت: ممکن است برخی هم برای گمانه زنی ها و به احتمال زیاد گرفتن سهمی در انتخابات ثبت نام کنند با این حال اگر اتفاق خاصی پیش نیاید وی هم اجماع اصلاح طلبان را خواهد داشت و هم پیروز میدان خواهد بود.وی همچنین درپاسخ به این سوال که آیا از طیف اصولگرا چهره های هم وزن روحانی در انتخابات آتی خواهند بود؟، گفت: نامزدهای اصولگراها از نظر سابقه و قدمت هم وزن نیستند و به نظر می رسد آقای روحانی جلوتر است.

 

تعبیر عجیب فرزند هاشمی در مورد پدرش

محسن هاشمی گفت: پدرم را می‌توان به سه دلیل به یوسف پیامبر تشبیه کرد، هنگامی که خبر ترور ایشان را به امام دادند، امام مثل یعقوب نبی که مرگ یوسف را باور نکرد ، ترور آیت‌الله هاشمی را باور نکردند و گفتند هاشمی زنده است چون انقلاب زنده است. او افزود: نکته بعدی این است که تهمت‌هایی به حضرت یوسف زده می‌شد که همین تهمت‌ها را به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی زدند که بعدها مشخص کذب هستند. سپس به مانند پیرهن یوسف که باعث بینایی پدرش شد، مرگ آیت‌الله نیز باعث بیداری مردم شد.این مطلب در ایلنا منتشر شده است.

 

راهکار دولت برای مبارزه با گرد و خاک نهال کاری است!

حجتی وزیر جهاد کشاورزی گفت:‌ برای حل مشکل ریزگردهای خوزستان برنامه های کوتاه مدت و میان مدتی را در دست اجرا داریم.از روز پنج شنبه نهال کاری را در حدود ۳۰ تا ۴۰ هزار هکتار زمین آغاز کرده ایم.رئیس‌جمهور در این باره به ما ماموریت اقدام فوری داده بودند که ما هم با بسیج همه امکانات این اقدامات را آغاز کرده ایم.

 

هرگونه تجمع مقابل استانداری خوزستان ممنوع!

فرماندهی انتظامی خوزستان طی بیانیه ای اعلام کرد که هرگونه تجمع مردم جلوی استانداری خوزستان از روز شنبه ممنوع است و تجمع بدون اخذ مجوز، غیرقانونی بوده و به عنوان نقض قانون با مسببان و متولیان و برپاکنندگان برخورد قانونی می‌شود.نیروی انتظامی که بخشی از پیکره مردم است ضمن قبول خواسته‌ها و مطالبه‌گری از مسئولان و انعکاس صدای مردم عزیز به آنها، به اطلاع مردم می‌رساند که بخش اعظم معایب و نواقص رفع شده یا در حال رفع است.استدعا می‌شود برای جلوگیری از سوءاستفاده، نسبت به پایان دادن این تجمعات اقدام لازم به عمل آید.

 

شیطنت‌ صهیونیست‌ها این بار در مونیخ

در حالی که رسانه‌های صهیونیستی مدعی حضور همزمان ظریف و لیبرمن در یک پنل مشترک در مونیخ شدند، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت خارجه ایران تصریح کرد که هیأت ایرانی به هیچ وجه در پنل‌هایی که صهیونیست‌ها شرکت می‌کنند، حضور نخواهد یافت.

 

راه اندازی « مراکز ترک اعتیاد الکل» به کجا رسید؟

آمارهای کشفیات مشروبات الکلی و هشدارهای جامعه‌ شناسان مبنی بر افزایش سوءمصرف الکل در حالی زنگ خطر مقابله با این معضل شوم مرگبار را به صدا درآورده که در حال حاضر درمان افراد الکلی به صورت پراکنده در سازمان‌های ذیربط صورت می‌گیرد و نقش و مسئولیت سازمان‌های متولی مقابله با آسیب‌های اجتماعی درباره این معضل مشخص نیست.

این در حالیست که آمار بالای بیماری‌ها و خطرات حاصل از مصرف مشروبات الکلی در حدی است که طبق آمار منتشر شده سازمان بهداشت جهانی، یک سوم بیماری‌های قلبی - عروقی و دیابت ناشی از مصرف الکل است که این مصرف بنابر همان آمار مذکور، سالانه سبب مرگ ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در جهان می‌شود. مجید رضا زاده، رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی در گفت و گو با ایسنا گفت: مراکز اقامتی و کوتاه‌مدت ترک الکل با حضور متخصصین و روانشناسان و همچنین مددکاران متخصص بزودی در چند منطقه از کشور افتتاح خواهد شد.

 

آشتی ملی در فوتبال ایران اتفاق می‌افتد؟

با اظهار نظر تازه سرمربی پرسپولیس و حمایت تمام و کمال او از تیم ملی و هدفش در راه رسیدن به جام جهانی، می‌توان امیدوار بود که یک آشتی ملی در فوتبال ایران اتفاق بیفتد.صحبت‌های امروز سرمربی پرسپولیس، پیام مهمی برای فوتبال ایران داشت و آن هم این بود که مرد کروات نیمکت سرخ‌ها که پیش از این سابقه هدایت تیم ملی را هم داشته، آتش جنگ لفظی با کارلوس کی‌روش را خاموش کرده و می‌خواهد شرایطی پیش بیاید که هم تیمش در آسیا نتیجه بگیرد و هم تیم ملی ایران در رقابت‌های پیش روی خود در بازی‌های مقدماتی جام جهانی موفق باشد.اختلاف دو مربی خارجی مطرح فوتبال ایران در ماه‌های گذشته تبدیل به بزرگ‌ترین مشکل فوتبال ایران شده بود که حتی مدیران فدراسیون و باشگاه پرسپولیس هم در ابتدا راه حلی برای پایان دادن به این درگیری‌های لفظی نداشتند.

 

حرف های جالب كواکبيان در دفاع از وزير علوم

طرح استیضاح وزیر علوم چندی است تبدیل به موضوع داغ صحن مجلس شورای اسلامی شده است، یکی از مخالفین طرح استیضاح وزیر علوم کواکبیان است که هنگام خروج ازدانشگاه علامه طباطبایی به همراه وزیر علوم گفت :"هر کس در مجلس علیه وزیر علوم (فرهادی) باشد را قلع و قمع می کنیم!".کاربران فضای مجازی همراه با اشتراک این فیلم نوشتند: موافق یا مخالف بودن با استیضاح یک وزیر در مجلس شورای اسلامی امری بدیهی است اما شاید این طرز گفتار برای نماینده تهران مناسب نباشد.

 

رونمایی برادر هاشمی از پاشنه آشیل دولت روحانی

محمد هاشمی در گفت و گو با مهر گفت، اقتصاد و معیشت مردم، می تواند پاشنه آشیل دولت روحانی در انتخابات ۹۶ باشد.

 

پرواز مشهد-تهران ماهان امنیتی شد

یکی از مسافران پرواز مشهد-تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم با اشاره به این‌که بیش از یک ساعت است که داخل هواپیما در انتظار انجام پرواز هستیم، اظهار کرد:‌ یکی از مهمانداران در خصوص تاخیر به وجود آمده برای انجام پرواز با توجه به این‌که باند فرودگاه مشهد باز است گفت بار سه مسافر در هواپیما است اما خبری از مسافران نیست.وی ادامه داد: گفته می‌شود تاخیر پرواز به دلیل بازرسی بار این مسافران به لحاظ امنیتی است و پس از آن،‌پرواز انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار