رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور،گفت: درحال حاضر در بدنه دولت و بدنه مدیریتی کشور مدیران دو تابعیتی نداریم.
کد خبر: ۳۸۰۰۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳ 18 February 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:جمشید انصاری گفت: درباره وجود افراد دو تابعیتی در مجموعه دولت و مدیران،‌البته مرجع اصلی اعلام کننده آن وزارت اطلاعات است.
وی با بیان اینکه براساس بند ب ماده ۴۲ قانون استخدام کشوری ،شرایط استخدام در دولت یا ورود به بدنه دولتی،تابعیت ایران اعلام شده است ، تصریح کرد: به طور طبیعی اگر کسانی باشند که دو تابعیت داشته باشند، نمی توانند در دستگاه دولتی استخدام شوند و ما براساس اعلام وزارت اطلاعات که اخیرا صورت گرفته است، هیچ گزارش مستندی درخصوص اینکه در سطوح مدیریتی دستگاه های اجرایی افرادی با تابعیت دوگانه مشغول باشند،نداریم.
انصاری اضافه کرد:اگر دادستان کل کشور اطلاعاتی در این مورد دارد به نظر می رسد مناسبت تر است اسناد خود را یا در اختیار دستگاه های اجرایی ذیربط یا مرکز استخدامی ها قرار دهد یا برای بررسی بیشتر در اختیار وزارت اطلاعات قرار دهد تا برخورد قانونی لازم به آنها به عمل آید.
رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: چیزی از سوی دادستان کل کشور به عنوان مصادیق دو تابعیتی بودن در اختیار دستگاه ها قرار نگرفته است و وزیر اطلاعات نیز براساس مواضعی که دارند این موضوع را که کسانی با تابعیت غیرایرانی در دولت هستند، تایید نکرده اند.
انصاری با بیان اینکه مواردی از دو تابعیتی بودن مدیران به ما گزارش نشده است، ادامه داد: به طور قطع بعد از این اینکه موارد را مراجع ذیصلاح اعلام کنند با آنها برخورد می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار