به گزارش تابناک آذربایجان غربی به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان تکاب، نادر صفرزاده در آئین بهره برداری و کلنگ‌زنی طرح های عمرانی شهرستان تکاب با گرامیداشت ایام الله دهه فجر افزود: پس از 38 سال از انقلاب اسلامی ، ایران به قدرت منطقه ای و موثر در سطح جهانی تبدیل شده است.

وی اظهار کرد: امروز دنیا به حقانیت ملت ایران اعتراف کرده و هر قدر که تحریم ها بر علیه ملت ایران افزایش یابد، قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران نیز افزایش می یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: سرمایه گذاری های انجام یافته در بخش صنعت و معدن شهرستان تکاب مطلوب بوده  و موجب رشد اقتصادی و توسعه تکاب خواهد شد.

صفرزاده بیان کرد: اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی در تکاب موجب افزایش بهره وری و کاهش هزینه های اجرای طرح های عمرانی در این شهرستان شده است.

فرماندار تکاب نیز با گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت : امسال طرح های عمرانی شهرستان تکاب با شتاب و سرعت خوبی اجرا شده است.

ایرج ثقفی افزود: اجرای طرح های عمرانی با راهبرد مدیریت بدون پول و با استفاده از ظزفیت های بالقوه منطقه بسیاری از مشکلات  زیرساختی شهرستان تکاب را رفع کرده است.

وی بیان کرد: امسال بیش از 35 کیلومتر راه روستایی در تکاب آسفالت شده که این میزان بالاتر از میانگین استانی آسفالت راه های روستایی است.

فرماندار اظهار کرد: گازرسانی به 38 روستای تکاب که هدیه بزرگ دولت تدبیر و امید به شهرستان تکاب است موجب تحول و توسعه روستاهای این شهرستان خواهد شد.