کد خبر: ۳۶۵۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷ 23 January 2017
کشفیات مواد مخدر در بوکان بیش از 10برابر افزایش یافته است
به گزارش خبرنگار ایرنا، جمال خسروی عصر یکشنبه در نشست شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بوکان اظهار کرد: با تلاش گسترده مسئولان انتظامی و کنترل مبادی ورودی شهرستان بوکان توسط کارکنان نیروی انتظامی و همکاری مردم در این زمینه میزان کشفیات مواد مخدر در بوکان افزایش داشته است.
وی ادامه داد: پارسال چهار کیلو گرم تریاک کشف شده بود که امسال این مقدار به بیش از 39 کیلو گرم رسید و حشیش از چهار کیلو گرم به 25 کیلو گرم، هروئین از 903 گرم به 103 گرم، شیشه از یک کیلو گرم به 1.2 کیلو گرم، شیره تریاک از 953 گرم به 89 کیلو گرم رسیده است. 
خسروی با تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی شهرستان، گفت: تعداد دستگیری های سال گذشته 189 نفر که امسال به 200 نفر رسیده است.
فرماندار افزود: تعداد دستگیری ها در سال گذشته 176 نفر بوده که در سال 95 به 180 نفر رسیده و شاهد افزایش سه درصدی در این حوزه هستیم.
فرماندار بوکان در خصوص فعالیت انجمن معتادان گمنام نیز گفت: فعالیت این انجمن مایه دلگرمی کسانی است که اراده کرده اند که از اعتیاد پاک شده و به زندگی عادی و آغوش خانواده بازگردند. 
به گزارش ایرنا، انجمن معتادان گمنام، (NA) یک انجمن بین‌المللی غیرانتفاعی متشکل از زنان و مردانی است که اعتیاد به مواد مخدر٬ مشکل اصلی زندگیشان بوده است.
در این انجمن معتادان در حال بهبود به طور مرتب گرد هم می‌آیند تا به کمک هم پاکی خود از مواد مخدر را حفظ کنند.
'NA' اختصار 'Narcotics Anonymous' عنوان انجمن معتادان گمنام است که در ادامهٔ آن کلمهٔ ' world'آمده است که به معنی جهانی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار