آغاز فعالیت رسمی سازمان عدالت و آزادی حوزه چایپاره با حضور رئیس وجمعی از اعضای شورای منطقه و شورای حوزه چایپاره، فعالیت های حزب عدالت و آزادی حوزه شهرستان چایپاره به صورت رسمی آغاز شد.
کد خبر: ۳۶۲۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸ 18 January 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:آغاز فعالیت رسمی سازمان عدالت و آزادی حوزه چایپاره
با حضور رئیس وجمعی از اعضای شورای منطقه و شورای حوزه چایپاره، فعالیت های حزب عدالت و آزادی حوزه شهرستان چایپاره به صورت رسمی آغاز شد.
به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از چاپیاره، سعید فرجی در این آئین با اشاره به لزوم کار حزبی و همگانی شدن بحث تحزب در کشور اظهار داشت: فعالیت حزبی وتشکیلاتی در تمام حوزه های فرهنگی و اقتصادی و سیاسی از ملزومات امروزین کشورماهست. متاسفانه در کشور به احزاب فقط نگاه سیاسی می شود در حالی که در احزاب اصلاح طلب و مخصوصاً سازمان عدالت و آزادی به مقولاتی همچون حقوق شهروندی و محیط زیست، فرهنگی و اجتماعی و حتی اقتصادی نیز توجه شده و در این حوزه ها ما در سازمان دارای حرف و سخن و برنامه هستیم.
رئیس سازمان عدالت و آزادی منطقه آذربایجان غربی افزود: به یاری خداوند و به همت عزیزان ما، اکنون در هشت شهر اورمیه، خوی، میاندوآب، شاهین دژ، تکاب، سلماس، ماکو و چایپاره نمایندگی فعال داریم و همه شوراهای حزب در این شهرها از بزرگان اصلاحات و مطرح ترین نیروهای آن شهر هستند و همچنین این نمایندگی ها در حال افزایش هست و از دیگر شهرها و درخواست هایی شده که درحال بررسی جوانب موضوع هستیم.
فرجی، سازمان عدالت و آزادی را یکی از احزاب ریشه دار اصلاحات کشور عنوان کرده و اضافه کرد: این حزب در طول بیست سال فعالیت و کنشگری سیاسی و اجتماعی خود، همواره در خط مستقیم جریان اصلاحات حرکت کرده و اعلام پیامها و حضور حضراتی همچون جناب سیدمحمدخاتمی، مرحوم آیت الله رفسنجانی و جناب دکترعارف و دیگر بزرگان در کنگره ها و برنامه و همایش های این سازمان، مهرتائیدی بر این گفته است.
وی اضافه کرد: پویایی و جوانگرایی و میدان دهی به جوانان و دانشجویان اصلاح طلب در سازمان عدالت و آزادی از جمله اهداف سازمان استان هست که در جذب نیرو و کنشگری ها و همچنین توجه به انتخابات شوراهای شهر مورد تاکید ماست.
علی خضرلو، عضو شورای منطقه آذربایجان غربی نیز در این نشست، اظهار کرد: جریان اصلاحات از جمله اصیل ترین حرکات کشور هست که همواره حرفی نو در بیانی جدید در شیوه کشورداری و جمهوریت این کشور داشته است.
این استاد دانشگاه بیان کرد: سازمان عدالت و آزادی نیز، از جمله پویاترین و فعالترین تشکلهای جناح اصلاحات کشور هست که با اعلام مواضع روشن و عالمانه و حرکات صحیح خویش همواره در خدمت به اصلاحات و توسعه کشور بوده و ما نیز در منطقه آذربایجان غربی در این راه حرکت خواهیم کرد.
یاسر سرخوش، رئیس حوزه چایپاره سازمان عدالت و آزادی نیز از حسن اعتماد سازمان تشکر کرده و گفت: از دبیرکل و رئیس محترم منطقه سازمان تشکر می کنیم که با حسن اعتماد به بنده و دیگر اعضای محترم حوزه چایپاره، فضای فعالیت سیاسی در حول اندیشه اصلاحات را به ما فرصت بخشیدند.
وی به لزوم همدلی با دیگر احزاب و افراد اصلاحات چاپیاره اشاره کرده و افزود: ما در حوزه چایپاره سازمان عدالت و آزادی، همراه با دیگر نیروهای اصلاح طلب شهرستان، در پیشبرد اهداف سازمان و جریان، همگام و همراه در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها سال 96 سعی در حرکتی موثر در تحولات، پرتحرک خواهیم بود.
در این آئین احکام صادره از سوی دبیرکل سازمان به رئیس، دبیر و اعضای حوزه چایپاره این حزب اعطا گردید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار