محمدزادحیدرلو در دیدار مشاور استاندار و دبیر شورای ایرانیان خارج از کشور استان با مدیرکل کمیته امداد استان :
بر اساس تاکید ریاست محترم جمهور و رویکرد دولت تدبیر و امید، باید فرصتی فراهم شود که همه ایرانیان مقیم خارج از کشور در مسیر توسعه و پیشرفت و آبادانی ایران عزیز کوشا و سهیم باشند.
کد خبر: ۳۶۱۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۱ 16 January 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی به منظور رسیدگی به مشکلات ایرانیان خارج از کشور و کمک به معیشت خانواده های آنان، مشاور استاندار و دبیر شورای ایرانیان خارج از کشور استان با مدیرکل کمیته امداد استان دیدار کرد.

 رویا محمدزاد حیدرلو مشاور استاندار و دبیر شورای ایرانیان خارج از کشور استان در این دیدار که در دفتر مدیرکل کمیته امداد استان ترتیب یافت با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص رسیدگی به مشکلات ایرانیان خارج از کشور افزود: هر ایرانی در خارج از کشور چه انقلابی و چه غیر انقلابی باشد باید مسائل و مشکلات آنها در خارج از کشور رسیدگی و مرتفع گردد.

وی به بخشی از سخنان دکتر روحانی رییس جمهوری اسلامی نیز در این خصوص اشاره و خاطرنشان کرد: بر اساس تاکید ریاست محترم جمهور و رویکرد دولت تدبیر و امید، باید فرصتی فراهم شود که همه ایرانیان مقیم خارج از کشور در مسیر توسعه و پیشرفت و آبادانی ایران عزیز کوشا و سهیم باشند.

دبیر شورای ایرانیان خارج از کشور استان آذربایجان غربی همچنین اظهار داشت: استاندار محترم آذربایجان غربی نیز در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید همواره بر پیگیری حل مشکلات امور کنسولی، قضایی و ... ایرانیان مقیم خارج از کشور تاکید دارد.

محمدزاد گزارشی از اقدامات شورای ایرانیان خارج از کشور استان و همچنین بخشی از مسائل و مشکلات آنان که با کمک کمیته امداد استان قابل حل است را در این دیدار تشریح کرد.

ارائه گزارش وضعیت معیشتی خانواده های زندانیان ایرانی خارج از کشور و راهکارهای کمک به آنان از دیگر موارد مورد اشاره مشاور استاندار و دبیر شورای ایرانیان خارج از کشور استان در این نشست بود.

عزیز سهندی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان نیز در این دیدار برنامه ها و اقدامات این سازمان در جهت رسیدگی به مشکلات مددجویان را تشریح کرد.

وی در رابطه با زندانیان ایرانی خارج از کشور و مشکلات معیشتی خانواده های آنان نیز گفت: کمک به خانواده های زندانیان ایرانی خارج از کشور که مشکلات معیشتی دارند جزو برنامه های این کمیته است و همچنین این کمیته در زمینه های درمان، تحصیل، اشتغالزایی و ... این افراد مساعدت مالی انجام می دهد.

در این جلسه، برگزاری جلسات ماهانه برای بررسی وضعیت و رسیدگی به مشکلات زندانیان خارج از کشور و کمک به معیشت و اشتغال خانواده های آنان مورد تاکید قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار